• Anonym (Par som funderar)

Cityswingers Köpenhamn

Vi ska besöka Cityswingers i Köpenhamn om någon vecka!
    Vi har aldrig varit där tidigare och så mycket info om själva klubben finns inte å hitta på nätet.

Någon som varit där under 2017/18? Som kan ge lite närmre info om miljön, folket , relaxen, baren

Är det värt å spendera några timmar där eller ska man andra klubbar istället?

Tacksam för all info om folks erfarenheter av denna klubb

• Svar på tråden Cityswingers Köpenhamn

Bump! Ingen som varit där under 2017/18 som kan berätta lite?

• Anonym (Örjan)

Cityswingers är inte ett ställe jag skulle besöka tillsammans med flickvännen. Var ett kul ställe när man var singel och ville vara med i spontana gangbang men som parklubb är det ett trist och sunkigt ställe. Är några år sedan sist men har hör från ett par vi träffat att dom stod ut i max 30 minuter förra sommare. Kommer förmodligen att bli ännu sämre nu när XXdark stänger. Rekomenderar Swingland som är en helt annan typ av klubb.

Ajdå!
    Att det var så illa hade jag inte kunnat trott. Det får väl nog bli swingland,  eller SwingerGaarden, såg att den låg en bit bort, men det kanske också är lite mer par vänlig?

• Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Par som funderar) skrev 2018-04-24 10:11:54 följande:

Ajdå!

Att det var så illa hade jag inte kunnat trott. Det får väl nog bli swingland,  eller SwingerGaarden, såg att den låg en bit bort, men det kanske också är lite mer par vänlig?

En helt annan klass på Swingland än på Cityswingers. Swingland är trevligt och helt klart parvänligt. Vi brukar bo på Zleep i Ishöj när vi besöker Swingland. Går att åka kommunalt från centrum till Swingland men lite stökigt mitt natten och taxi blir rätt dyrt. Taxi mellan Zleep och klubben är dock överkomligt och ofta går det att sammåka med något par då Sleep är ett vanligt boende när man besöker Swingland. På Swinglands hemsida finns också ett kundnummer man kan uppge när man bokar rum så får man lite rabatt. Beror lite på vad man är ute efter om Cityswinger är dåligt eller inte. Har bekanta par som älskar Cityswingers och XXdark men det är par som går igång på gangbang och andra lekar med många deltagare. Vi som vill ha en trevlig kväll med lite socialt umgänge och lite härlig sex tillsammans något eller några trevliga par trivs bättre på Swingland. Finns en del filmer som gjorts på Cityswingers och XXdark bland annat med Sanna Rough där man ser lokalerna och lite av vad som är målgruppen. Vid vårt besök på Cityswingers var värdparet som också äger stället rätt otrevliga och det var säkert 20 desperata singelkillar på klubben som också var rätt respektlösa så mitt råd är Swingland för en trevlig kväll och Cityswingers om det är gangbang, gloryhole eller sex med 20 som tittar på och drar i snabeln som lockar.

Vilken tur att man rådfrågade här lite innan.
    Nej massa singelkillar som går runt och fluktar är inget som lockar, utan Swingland verkar passa oss väldigt mycket bättre.
    Vi har reggat en profil på Swingland nu, och vad jag förstår så behöver vi inte göra mer en att uppge att vi är medlemmar nu på hemsidan vid entrén? och betala för en provkväll? ( Visst, uppskattar vi klubben kan det bli aktuellt med ett medlemskap, men då kan man väl göra ett då innan man går hem? )

En annan fundering, det verkar inte vara mycket par som besöker Måndag-Fredag kanske 4 - 10 som uppger på hemsidan att dom kommer per kväll men Lördag då är det helt plötsligt 50.
    Ska man lita på dom siffrorna eller är det Lördagar som gäller just på denna klubb?

Visst det är väl skönt med lite lugn och ro men samtidigt vill man ju att det ska vara lite håll i gång.

Tack för senaste svaret!

• Anonym (Örjan)

Stämmer bra att man kan fixa en prova på kväll direkt vid entren. Tycker personligen att en kväll mitt i veckan är perfekt som prova på kväll. Inte så mycket folk så man kan i lugn och ro bekanta sig med lokalerna och det klubbvärlden har mer tid att presentera klubben och visa runt lite. Lördagar kan man ta när man är lite varma i kläderna.

• augulteeee
    Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.
  • Anonym (guilteee tjej)
    augulteeee skrev 2022-12-17 12:20:11 följande:
    Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.
    Super! Nu vet jag exakt vart jag kan vända mig. Om mina män på 60 och 70 inte fixar det sex som jag vill vill säga. Har aldrig testat vare sig sexdejting eller swingerklubb så jag vore blyg som en viol. Skäms
  • Anonym (Organiserad swinging)

Aldrig vart själv just där men tycker att alla swingersherrar ser likadana ut. En tröja det står "affliction" på, jeans med hål i, blonderat hår i någon 00-talsfrisyr, tatueringar, solbränna, muskulösa överarmar och ölmage. Så gissningsvis ser alla herrarna ut sådär även på det stället. Gillar du det, go for it.

• Anonym (guilteee tjej)
    Anonym (Organiserad swinging) skrev 2022-12-17 13:41:07 följande:

Aldrig vart själv just där men tycker att alla swingersherrar ser likadana ut. En tröja det står "affliction" på, jeans med hål i, blonderat hår i någon 00-talsfrisyr, tatueringar, solbränna, muskulösa överarmar och ölmage. Så gissningsvis ser alla herrarna ut sådär även på det stället. Gillar du det, go for it.

Åtminstone jag kunde tända av ordentligt. Vill mer intellektuella välklädda män än så. Var hittar man dem i sådana här sammanhang mån tro. Vilka detjingsidor och klubbar i Köpenhamn, Berlin, Malmö eller Göteborg? 
Svar på tråden Cityswingers Köpenhamn