• Anonym (liljan)

Skeda med ny kille

Är en 22 årig tjej med väldigt lite erfarenhet inom sex. Har nåt på g med en kille och han verkar vilja ha mig mer än bara ett ligg då vi varit vänner i några månader och han flörtat lite då och då men inte varit för på då han snappat upp att jag vill ta saker i en långsam takt och verkar respektera det. Nu när jag känner mig väldigt bekväm i hans sällskap så vill jag bjuda ut honom på dejt osv. Men som sagt så har jag inte så mycket erfarenhet från sex, har bara haft det en gång förut och det var nåt år sen.

En sak jag har funderat på länge, hur gör ni med en ny partner? har ni sex och sen sover på var sin sida om sängen eller kelar ni efteråt och ligger sked? jag undrar mest vem det är som ska ta initiativ till skedning och om det är mest nåt som man gör i ett förhållande? Brukar killarna ta initiativ och håller om en i sängen? jag tycker det låter supermysigt men vet inte om jag borde förvänta mig det första gången jag ligger med en kille? 

• Svar på tråden Skeda med ny kille
  • Anonym (:))

Det brukar bli ganska naturligt att vi håller om varandra om vi ska sova efteråt..

• Anonym

Högst troligt att killen inte kan låta bli att ta initiativ, men det vore toppen om tjejen var drivande i den saken.

• Anonym (liljan)
    Anonym skrev 2018-04-18 21:54:06 följande:

Högst troligt att killen inte kan låta bli att ta initiativ, men det vore toppen om tjejen var drivande i den saken.

ok men på vilket sätt kan jag som tjej vara drivande på den saken? lägger mig nära honom när vi ska sova? och gör ni det nakna eller tar ni på er underkläder först? har verkligen noll koll :P 
  • Anonym (Kille)

Efter me too så vågar jag själv inte vara på eller ta initiativ. Känns som de blir trötta på mig till slut :P 

• Anonym
    Anonym (liljan) skrev 2018-04-18 22:02:07 följande:
    ok men på vilket sätt kan jag som tjej vara drivande på den saken? lägger mig nära honom när vi ska sova? och gör ni det nakna eller tar ni på er underkläder först? har verkligen noll koll :P 
    Lägg dig sked med honom, vad finns att inte förstå med det?

Sked innebär att man ligger så nära varandra som det bara går, på sidan, den ene bakom den andra med bröst och mage mot den andras rygg, ben mot ben, knä mot knäveck, armen runt den andras kropp. Beskrivning överflödig, man hittar ställningen och varierar den instinktivt. Det blir varmt, svettigt - och alldeles underbart!

Gör som du känner dig bekväm med, men som kille vill man förstås (!) att bägge parter ska vara helt näck så man får maxad hudkontakt utan något strävt tyg emellan.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Kille) skrev 2018-04-18 22:05:46 följande:

Efter me too så vågar jag själv inte vara på eller ta initiativ. Känns som de blir trötta på mig till slut :P 

Varför inte då? Har du svårt att respektera ett nej?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kalle) skrev 2018-04-19 17:34:34 följande:

Varför inte då? Har du svårt att respektera ett nej?

Nej, menar att jag inte tar initiativ, vill dom något får dom börja...
Svar på tråden Skeda med ny kille