• humlan00

V14 känner mig inte längre gravid?

I v7 var jag på vul och allt såg bra ut med ett litet tickande hjärta.

I v 12 gjorde jag Kub ultraljud och även då såg allt bra ut.

Fick 1:20 000 på kub, och även topp på NIPT.

Går nu in i v14, och jag känner mig inte längre gravid!!

Alla symptomer har försvunnit.

Är det nu man hamnar i de såkallade ?spökveckorna??

Någon som har erfarenhet av att allt bara försvinner från en dag till en annan?

• Svar på tråden V14 känner mig inte längre gravid?
  • IceKitten

Man kan hamna i spökveckorna i stort sätt när som helst från v 12 och framåt så ja, troligen är det det. Symptomerna finns också ofta från en dag till en annan så.

Är själv i v 19, fortfarande gravid men känner absolut ingenting.

Njut av det :)

• Thessiss

Jag kände själv inga symptom på min graviditet mellan v13-18.

Inga ömma bröst,illamående el något alls. Kände mig inte gravid för 5 öre.

Sitter nu här med en stor mage och är i v38 nu :)

• Jacqueline

När jag väntar flickor har jag inte haft något symptom alls...med pojkarna har jag mått skit fram till vecka 13-14 sen bättre fram till runt v 25 då har det kommit besvär igen.

• Hoppfullhet

Vid bägge mina graviditeter har alla symtom mer el mindre kommit o gått mellan v 5-10 kanske för att sedan försvinna helt. Har nojjat en hel del själv då o de va jobbiga veckor. Men sen kommer rörelserna o då får du din dagliga bekräftelse :)

• Anonym (J)

Det är helt normalt, oroa dig inte. Spökveckorna började redan i vecka 10-11 för mig och är nu i vecka 16, nästan 17, känner jag mig totalt ogravid. Förutom att magen verkar växa. Allt verkar vara bra därinne med bebisen, hjärtat har slagit för fullt när jag kollat med dopplern, tycker mig känna små buffar då och då och KUB såg bra ut! Njuuut! Cool

Svar på tråden V14 känner mig inte längre gravid?