• Anonym (Y)
    Äldre 19 Apr 18:22
    27165 visningar
    111 svar
    111
    27165

    Ligger svennar med invandrare?

    Jag tänkte fråga om ni blonda svennar skulle eller har nånsin legat med en invandrare (arab och så...) Det känns som att svennar föredrar för det mesta att ligga sig med bara svennar (särskild bögar) ! Har jag rätt eller vad tänker ni?

  • Svar på tråden Ligger svennar med invandrare?
  • Anonym (A)
    Äldre 19 Apr 18:29
    #1

    Jag ligger inte med nån jag inte kan kommunicera med utan problem.

  • Anonym (Svens­k kille)
    Äldre 19 Apr 20:17
    #2

    Själv är jag en svensk kille som har haft två kk från Mellanöstern, iranskor :D Har en kurdiska nu och skulle inte vilja byta ut henne. Bäst i bingen och vet hur en tjej ska te sig i sängen ;) Kanske blir något mer än kk, vem vet ;)

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 19 Apr 20:31
    #3
    -2
    Anonym (Y) skrev 2018-04-19 18:22:25 följande:

    Jag tänkte fråga om ni blonda svennar skulle eller har nånsin legat med en invandrare (arab och så...) Det känns som att svennar föredrar för det mesta att ligga sig med bara svennar (särskild bögar) ! Har jag rätt eller vad tänker ni?


    Nej det händer nog inte alls skulle jag säga, gammal tradition hos svenskar vet du att inte ligga med invandrare. Du har tyvärr också helt rätt i att "svennar" föredrar bögar, det gäller både kvinnor och män då de är så omtänksamma älskare <3
  • Pentra
    Äldre 19 Apr 20:36
    #4

    Så fort man legat med någon så är man inte svenne längre... ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Konst­igt...­)
    Äldre 19 Apr 20:37
    #5

    Jag upplever väldigt många kvinnor som förespråkare för hög invandring och mångkultur.

    Men ingen av dessa kvinnor verkar ha något som helst intresse av männen från Mellanöstern och Afrika, de som kommer hit.

    Varför är det så?

    Flera av kvinnorna är singlar. Borde vara rena guldgruvan att utforska dessa män.

  • Anonym (Svens­k kille)
    Äldre 19 Apr 20:44
    #6
    -1
    Pentra skrev 2018-04-19 20:36:57 följande:

    Så fort man legat med någon så är man inte svenne längre... ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Vad menar du nu? Är jag mindre svensk bara för att jag ligger med en kurdiska? Egentligen tycker jag inte etnicitet spelar någon roll. Bara de är trevliga och integrerade
  • Anonym (Konst­igt...­)
    Äldre 19 Apr 20:46
    #7
    Anonym (Svensk kille) skrev 2018-04-19 20:44:37 följande:
    Vad menar du nu? Är jag mindre svensk bara för att jag ligger med en kurdiska? Egentligen tycker jag inte etnicitet spelar någon roll. Bara de är trevliga och integrerade
    Ja, efter du doppade blev du en lill-kurd.
  • Anonym (-)
    Äldre 19 Apr 20:48
    #8
    +2
    Anonym (Svensk kille) skrev 2018-04-19 20:44:37 följande:
    Vad menar du nu? Är jag mindre svensk bara för att jag ligger med en kurdiska? Egentligen tycker jag inte etnicitet spelar någon roll. Bara de är trevliga och integrerade

    När du legat med någon så har du förlorat svendomen.
  • Anonym (Svens­k kille)
    Äldre 19 Apr 20:54
    #9
    Anonym (Konstigt...) skrev 2018-04-19 20:46:38 följande:

    Ja, efter du doppade blev du en lill-kurd.


    Anonym (-) skrev 2018-04-19 20:48:30 följande:

    När du legat med någon så har du förlorat svendomen.


    Är ni samma typ av folk som säger att invandrare inte vill integreras? Hehe Jag tänker inte så mycket på etnicitet. Folk som folk. Som tur är de inte troende iallafall
  • Anonym (-)
    Äldre 19 Apr 20:57
    #10
    Anonym (Svensk kille) skrev 2018-04-19 20:54:36 följande:
    Anonym (-) skrev 2018-04-19 20:48:30 följande:
    När du legat med någon så har du förlorat svendomen.
    Är ni samma typ av folk som säger att invandrare inte vill integreras? Hehe Jag tänker inte så mycket på etnicitet. Folk som folk. Som tur är de inte troende iallafall

    Svendom är ett annat ord för oskuld. Det var en liten ordlek bara, inget inlägg i diskussionen.
Svar på tråden Ligger svennar med invandrare?