• Anonym (Y)

Ligger svennar med invandrare?

Jag tänkte fråga om ni blonda svennar skulle eller har nånsin legat med en invandrare (arab och så...) Det känns som att svennar föredrar för det mesta att ligga sig med bara svennar (särskild bögar) ! Har jag rätt eller vad tänker ni?

• Svar på tråden Ligger svennar med invandrare?
  • Anonym (H)
    Anonym (Ingen aning) skrev 2019-10-02 18:12:23 följande:

Hur gick det till

Ja, de blev väl kära i varandra?
  • Anonym (Ingen aning)
    Anonym (H) skrev 2019-10-02 18:19:41 följande:

Ja, de blev väl kära i varandra?

Aha gick dom samma skola? Har du träffat henne
  • Anonym (Gay)

Ligger helst inte med exempelvis araber, då dessa oftast är omskurna, vilket jag tycker är så fruktansvärt avtändande.

• Anonym (H)
    Anonym (Ingen aning) skrev 2019-10-02 18:23:41 följande:

Aha gick dom samma skola? Har du träffat henne

Ingen aning. Tror de träffades i vuxen ålder. Ja, jag var på dras bröllop och vi ses vid släktträffar.
  • Anonym (A 2)
    Anonym (23) skrev 2018-04-28 08:38:06 följande:
    Det här med att man ligger med någon från en annan bakgrund, fattar inte vad problemet är?? Jag har förfan nästan legat med tjejer från varenda jävla kontinent, arab, turk, kurd, iranier, svenskar, norskar, amerikaner osv. Bara ligg och sluta tänk på vart personer kommer ifrån. Btw, bästa ligget var definitivt brudarna från Mellanöstern. Helt jäkla annorlunda jämfört med svenska brudar. Är kille btw
    Håller med
  • Anonym (Ingen aning)
    Anonym (H) skrev 2019-10-02 19:49:47 följande:

Ingen aning. Tror de träffades i vuxen ålder. Ja, jag var på dras bröllop och vi ses vid släktträffar.

Pratar du något med henne? tycker du att hon är trevlig
  • Anonym (Xz)

Jag vet iaf att invandrare ligger me svennar :p

• Anonym (Inge)
    Anonym (Konstigt...) skrev 2018-04-19 20:37:53 följande:

Jag upplever väldigt många kvinnor som förespråkare för hög invandring och mångkultur.

Men ingen av dessa kvinnor verkar ha något som helst intresse av männen från Mellanöstern och Afrika, de som kommer hit.

Varför är det så?

Flera av kvinnorna är singlar. Borde vara rena guldgruvan att utforska dessa män.

Det låter nästan rasistiskt!
  • Anonym (A 2)
    Aniiee skrev 2018-04-29 22:48:33 följande:
    Säkert finns det en del manliga oskulder vars första ligg är med en invandrare.....
    Tror jag med
  • Sabmis
    Anonym (23) skrev 2018-04-28 08:38:06 följande:

Det här med att man ligger med någon från en annan bakgrund, fattar inte vad problemet är?? Jag har förfan nästan legat med tjejer från varenda jävla kontinent, arab, turk, kurd, iranier, svenskar, norskar, amerikaner osv. Bara ligg och sluta tänk på vart personer kommer ifrån. Btw, bästa ligget var definitivt brudarna från Mellanöstern. Helt jäkla annorlunda jämfört med svenska brudar. Är kille btw

Fast grejen är ju den att homosexuella araber exempelvis, är svårt att hitta. Dom är i regel religiösa och har svårt att vara öppna med läggningen. Det hjälper nog att se hur det svenska samhället ser på homosexuella men det tar nog ändå tid innan dom inser att det inte är något fel på dom.
Svar på tråden Ligger svennar med invandrare?