• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Miicckkaann

Hänger på denna tråden! Har BF 1/1, eller 31/12 beroende på vilken app som beräknar. Men hoppas på en januaribebis! :) Känns fantastiskt! Försöker omfamna alla jobbiga symptom med tacksamhet över att det är bra tecken på att bebisen frodas där inne, men är ju svårt när man hänger över toan och dagens frukost går till spillo. Är i vecka 10 och hoppas på att vecka 12 är lika magisk för illamåendet som många påstår!, för detta är riktigt drygt! ;)

• Repet
    Miicckkaann skrev 2018-05-30 11:29:08 följande:

Hänger på denna tråden! Har BF 1/1, eller 31/12 beroende på vilken app som beräknar. Men hoppas på en januaribebis! :) Känns fantastiskt! Försöker omfamna alla jobbiga symptom med tacksamhet över att det är bra tecken på att bebisen frodas där inne, men är ju svårt när man hänger över toan och dagens frukost går till spillo. Är i vecka 10 och hoppas på att vecka 12 är lika magisk för illamåendet som många påstår!, för detta är riktigt drygt! ;)

Å då har vi samma datum, vi hoppas ju lite för barnets skull att jag går över tiden med någon dag. Själv har jag väldigt lite symptom, men de kan ju ändras snabbt antar jag... :)
    Snart måste det vara vår tur!
  • Anonym (lija)

Plussade äntligen i måndags efter 17 månaders väntan! Är nu i vecka 6 (5+3) och ringde till mvc igår. Fått alla tider för information, inskrivning och ul (19 juli). Har berättat för familj och mina absoluta närmsta vännerna. 

Har "mensvärk" , kissar hela tiden och tuttarna ömmar än så länge. Det är så spännande verkligen. Första bebisen o allt! 31 Jan 19 är beräknat vad jag har räknat på . :)

• an8oben
    Anonym (lija) skrev 2018-05-31 11:59:21 följande:

Plussade äntligen i måndags efter 17 månaders väntan! Är nu i vecka 6 (5+3) och ringde till mvc igår. Fått alla tider för information, inskrivning och ul (19 juli). Har berättat för familj och mina absoluta närmsta vännerna. 

Har "mensvärk" , kissar hela tiden och tuttarna ömmar än så länge. Det är så spännande verkligen. Första bebisen o allt! 31 Jan 19 är beräknat vad jag har räknat på . :)

Grattis!
  • Miicckkaann
    Repet skrev 2018-05-30 22:24:00 följande:

Å då har vi samma datum, vi hoppas ju lite för barnets skull att jag går över tiden med någon dag. Själv har jag väldigt lite symptom, men de kan ju ändras snabbt antar jag... :)

Åh vad kul! Ja, det håller vi också tummarna för, 31/12 är ju kanske inte det roligaste datumet ;) Vad skönt för dig! Då får du passa på att njuta, du slipper säkert det värsta illamåendet i alla fall om du klarat dig än så länge :)
  • Delilah2001

Då är man i vecka 8 nu då!

Tiden verkligen segar sig fram så här i början.

• karllesson

Hej tjejer!

Jag har BF 11/1, någon mer som har det? :) är alltså i vecka 8 nu och mår hur bra som helst förrutom att jag är väldigt trött! Man blir ju lite nojig när man inte mår illa eller liknande :O var på ett tidigt vul för en vecka sedan och fick se ett pickande hjärta, så hoppas allt är bra därinne :)

• Lucifer91
    Tvåbarnsmamma122 skrev 2018-05-29 20:27:09 följande:

Va kul! Har du fler barn? Detta blir vårat tredje barn, har två döttrar, den äldsta blir 5 och den yngsta är 1

Åhh spännande :) detta är vårt första :)
  • Lucifer91

Tjejer, läser att några varit på tidigt ul, typ v 7.. men när jag kontaktade laurenntii kliniken (stacning) så sa som att dom tidigast gjorde ul i V8 helst v 9.. hur ska jag gå tillväga? Är i v 6 (5+5) nu..

Svar på tråden BF Januari 2019