Hur kan han älska mig när han vill att jag ska ligga med andra?
Min sambo (vi har varit tillsammans i många år) "öppnade upp" vårat förhållande för ca ett år sen. Sen dess har vi varit med andra, tillsammans. Både par och andra enstaka tjejer och killar. Personligen hatar jag när han är med andra tjejer. Det har inte hänt på ett tag. Men han bjuder ofta in andra killar.
Speciellt när han har druckit (vilket är för det mesta när han inte jobbar) så vill han att jag ska ligga med andra. Vi kan inte ha sex alls utan att det tas upp. Han undrar vem jag har legat med på jobbet. Jag har försökt hitta på och då blir han jättearg när jag sedan säger att det var påhitt. Så jag säger sanningen att jag inte varit med någon. Då blir han helt avtänd och vill inte ligga med mig alls.
Jag har varit inne och snokat på vilka porrsidor han tittar på (det låter hemskt, men vill veta vad JAG kan göra för att han ska tycka att jag är sexig!) Han tittar på saker som "wife caught cheating" eller likande grejer.
Jag vet inte vad jag ska göra. Det verkar helt klart som att han tänder på detta men ... det gör inte jag! Jag vill bli ÄLSKAD! Jag vill att han ska tycka att JAG är snygg och het och vilja ligga med MIG. Inte prata om när jag har legat med nån annan eller vilken jävla hora/slyna jag är hela tiden.
Jag har försökt prata om det här, frågat om han verkligen vill att jag ska skaffa en älskare typ, då säger han nej han vill inte att jag ska det men han vill inte stoppa mig om JAG vill?
Jag förstår verkligen inte. För jag kan inte tro att han verkligen älskar mig om han vill detta. En annan sak att vi leker med andra tillsammans, men att han vill att jag ska vara men andra ensam? Det känns inte som kärlek?
Älskar han mig inte längre? Tänder han inte på mig?