Inlägg från: Anonym (jonee) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jonee)

Kvinnor - onanerar i smyg

Jag tänker såhär...om jag vill ha sex men så säger partner nej. Och sedan får man reda på att han runkat. Det suger.
    Och om det nu är så att han bara kan komma en gång om dagen och så väljer han att runka så kommer jag hem as kåt och vill ha sex. Då blir det inget för mig och jag får onanera, fast jag hellre viill ha sex. 

Tankar?

• Anonym (jonee)
    Anonym (Killen) skrev 2018-04-24 01:17:44 följande:
    Tror de flesta killar skiljer lite på att runka och på att ha sex med en partner. Det ena hör inte ihop med det andra.
    men om killen inte kan fysiskt ha sex/runka två gånger på samma dag och tjejen är kåt just den dagen han runkat. Hur jävla kul är det att behöva pulla bara för att han inte kunde hålla kuken i byxan.
    Runka och knulla blir ju samma sak.  och inget av det kan han göra två gånger på samma dag.
  • Anonym (jonee)
    Anonym (?) skrev 2018-04-24 06:25:44 följande:
    Spelar väl ingen roll om man runkat, är frugan kåt och visar det så är det klart att man blir kåt och vill knulla, i alla fall fungerar jag så.
    Men så funkar ju inte han! Han kan inte komma två gånger på samma dag. Så om han har runkat är det kört för mig ungefär. Så det suger riktigt rejält. 
  • Anonym (jonee)

Om jag visste att jag skulle få sex oavsett om han runkat eller inte så hade det varit en sak men eftersom han är sån jävla...något, stör jag mig som fan på att han ens rör kuken när han pissar.

Svar på tråden Kvinnor - onanerar i smyg