Syskon favorit
Hej
Jag känner mig så ledsen. Vi är 3syskon och jag är äldst. Redan när jag var 18 så kände jag att jag skulle flytta rummet jag bodde i skulle min syster så man väntade med att göra om mm. Jag flyttade till en pojkväns lägenhet o när det var slut tog mamma o pappa med mig till en liten lägenhet som skulle passa mig helt hemsk var den fick ont o magen. Nu har jag tre barn o bor i ett mysigt hus. Min man har inga föräldrar i livet o just därför saknar jag mina föräldrar ännu mer. Det är bara min syster o ev min bror som räknas. De bor på landet o pappa säger rakt ut att det går inte att prata med stadsbarn o har han hand om barnen så åker ha. O hämtar dem här o åker till min syster. Vi bygger en stuga o den har de aldrig hjälpt till med utan även där så åker de till min syster, allt blir såuopenbart o jag blir så himla ledsen. Jag saknar dem o känner mig så dålig. Allt mina barn o vi gör känns fel men jag är självklart jättestolt över min lilla familj. Vad gör man ? När mangen knyter sig o man undrar varför kusinerna har både mormor o morfar o farmor o farfar hos sig o de aldrig är här. Försöker att skaka av mig ta vara på mina älsklingar men det gör så ont. Jag längtar så efter att ha dem här . De behöver inte vara barnvakt eller hjälpa oss utan bara finnas. Nån som känner igen sig?