Att kväva någon
Detta kanske inte är rätt forum, men då många ändå läser hoppas jag någon kan hjälpa mig att tolka detta sms.
Träffat en kvinna där vi klickat i allt men jag gått över gränsen och glömt att ge henne andrum. Vi har diskuterat det ingående men hon sa att jag kan skriva. Med detta sagt har vi bara träffats en gång men ALLT föll på plats. Vi har bestämt att vi ska träffas nästa helg. Senast i fredags kom detta till frukost och ligger ju mycket konversationer bakomdet som ni förstår: Godmorgon godingen, mina tankar finns hos dig.Morgon kramar bara till dig.
Skickade iväg fem meddelanden under dagen och ett morgon sms på lördagen då jag fick detta.
Godmorgon xxxxx! Jag mår inte bra i detta. Jag har försökt att säga att vi ska ta det lugnt men du lyssnar inte. Du skriver och skriver och hör av dig hela tiden. Detta är för mycket för mig. Jag orkar inte detta. Känns som jag inte får någon luft. Vi har träffats en gång och pratat i telefon, jag sa att det kändes bra, och att vi kan ses igen. Nu vill jag inte att du skriver och ringer. Jag orkar inte prata och försöka förklara mig. Jag förstår att vi är olika. Jag vill vara ensam och ifred nu! Förstår att du blir ledsen men jag måste lyssna på mitt hjärta och göra det som får mig att må bra. Kramar xxxxxx
Jag har givetvis respekterat hennes vilja men söker ju svar. Är det helt kört? Vill hon inte alls mer eller kan man läsa in något annat i meddelandet. Både manliga och kvinnliga svar emottas med tacksamhet. Vill ju inte kväva en person jag genuint på så kort tid tycker så mycket om.