Gravid än eller inte?
Hej alla gravida där ute. Jag måste bara få veta om någon har haft det som mig men att det slutat bra ändå? För 5 år sen hade jag ett missfall i vecka 6. Började med bruna flytningar sen kom jätte mycket blod och riktigt ont gjorde det. Är nu gravid i vecka 8 (7+1) och för 6 dagar sen började det med bruna flytningar och då trodde jag så klart att det var kört för mig. Fick tid för 4 dagar sen där jag fick se bebben med tickande hjärta. Jag blev riktigt chockad då jag trodde det var över för min del. Men riktigt glad blev jag och berättade för pojkvännen och föräldrarna att allt såg bra ut. Väl hemma började flygningarna bli röda och då la jag tros skydd för att se hur mycket det kom Men det kom aldrig något på trosskyddet förutom gammalt blod men väl när jag var på toa så kunde det droppa 3-4 droppar orangerött blod med lite linor i typ. Är detta missfall må man undra? Eller är det någon som har det som mig eller haft? Berätta gärna era historier så jag kan känna någon typ av hopp att det kanske inte är över då jag inte blöder i trosskyddet utan bara vid toalett besök eller när jag torkar mig. Snälla berätta era historier är desperat av lite glädje. Tack alla ????