Snart dags för Eurovision 2018
Hej alla Eurovisionfans!
Vilka fler är taggade? Bara 2 veckor kvar! 
Benjamin är helt klart min favorit än så länge! Vad säger ni?
Hej alla Eurovisionfans!
Vilka fler är taggade? Bara 2 veckor kvar! 
Benjamin är helt klart min favorit än så länge! Vad säger ni?
Oj blev visst fel Buzzfeed! Här är den rätta! 
www.buzzfeed.com/lindseywoodruff/eurovision-song-contest-2018-omg-hereas-the-w-3ejzi
Var kan man lyssna på alla låtarna?
Oj blev visst fel Buzzfeed! Här är den rätta! 
www.buzzfeed.com/lindseywoodruff/eurovision-song-contest-2018-omg-hereas-the-w-3ejzi
Mina favoriter är Israel och Tjeckien ????
Såfort jag hörde Netta så visste jag att hon kommer stå ut ocFörsth få topplacering. Hon får fram ett bra budskap i sin låt men bjuder även på en stor portion humor och självdistans.
Benjamin kommer komma högt också, men det är så gryyyyymt bra standard generellt sett i år så jag tror inte att hans låt står ut såpass mycket för att vinna.
Jag brukar vanligtvis kunna sålla ut top5 väldigt lätt men somsagt: i år är ribban satt högt och det kommer redan i semifinalerna trilla bort väldigt bra bidrag..
Jag är sååå grymt TAGGAD!

Tycker att det är konstigt att Australien får vara med i Eurovision, visst dom har bra låtar men ligger ju inte europa direkt..
Första gången jag hörde Israels låt tyckte jag inte om den, men den fastnar efter några gånger
Tycker att det är konstigt att Australien får vara med i Eurovision, visst dom har bra låtar men ligger ju inte europa direkt..