• Anonym (Orättvist!)

    Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.

    Visst är det orättvist?

  • Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.
  • Anonym (Orättvist!)
    Anonym (Haha) skrev 2018-04-23 20:41:36 följande:
    Njaa, beror väl på men inget jag använder för sex.
    Charmig och glad räcker jääävligt långt har jag märkt.
    Många har kommit tillbaka för lite mer ... 
    Fattar inte riktigt hur men ... funkar liksom :)
    Alltid fått ligga ..
    Knullis där...
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-23 20:44:17 följande:
    Knullis där...
    Gnäller inte :)
  • Anonym (Idiot)
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-23 20:28:22 följande:
    Ett klasslöst samhälle där alla får ligga.
    Så du menar att det är jämställt om kvinnor ger av sin kropp till män dom inte vill ligga med inte är attraherade av kanske till och med tycker är motbjudande? HUR kan det vara jämställt? Kvinnor är inte till för männens lustar vet du.
  • OkejOkej

    Du tar på dig offerkoftan nu.

    Visst kan tjocka människor ha det svårare ibland, men jag påstår snarare att självförtroende, attityd och humor ställer till det i så fall.

    Haft bekantskap med många trevliga tjocka personer i mitt liv, såväl manliga som kvinnliga. Dom fick till det, det vill jag lova. Likaså finns det personer som en av mina manliga kusiner, ser ok/bra ut men vågar inte prata med tjejer i tex baren. Där blir det inga sänglekar.. .

    Nu känner inte jag dig, men påstår att utseende inte är allt. En skön personlighet är viktigare!

  • Anonym (Orättvist!)
    Anonym (Idiot) skrev 2018-04-23 20:47:35 följande:
    Så du menar att det är jämställt om kvinnor ger av sin kropp till män dom inte vill ligga med inte är attraherade av kanske till och med tycker är motbjudande? HUR kan det vara jämställt? Kvinnor är inte till för männens lustar vet du.
    Nej, men vill att allt ska vara jämt fördelat i samhället. Orättvist när ngn kan knulla varje dag medan aldrig får knulla. / Vänsterpartist.
  • CarinaL26
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-23 20:52:07 följande:

    Nej, men vill att allt ska vara jämt fördelat i samhället. Orättvist när ngn kan knulla varje dag medan aldrig får knulla. / Vänsterpartist.


    Visst är det orättvist att utsätts för våldtäkter och andra sexuella övergrepp än vad män blir?
  • Anonym (Orättvist!)
    CarinaL26 skrev 2018-04-23 23:13:48 följande:
    Visst är det orättvist att utsätts för våldtäkter och andra sexuella övergrepp än vad män blir?
    Män blir också utsatta för våldtäkter, ökade med 41 % förra året!
  • Anonym (Mc)

    Det talar mer om att killar inte bryr sig lika mycket om vem de ligger med när lusten faller på. Bara det finns ett hål att stoppa den i.

  • CarinaL26
    Anonym (Orättvist!) skrev 2018-04-23 23:17:03 följande:

    Män blir också utsatta för våldtäkter, ökade med 41 % förra året!


    I lina hög grad som kvinnor eller inte?
  • Anonym (Johodå)

    Min kille är fet, och tro mig, han får ligga.

    Det ligger i mer än antal kilon.

Svar på tråden Feta tjejer får ligga mycket, feta killar får aldrig ligga.