• Anonym (Lene)

Till er män här inne: Vad är ett flickvänsmaterial?

Frågan är endast ställd till männen här inne. Vad är ett flickvänsmaterial enligt er?

Har ni några specifika personlighetskrav? På utseendet? Åldern? Utbildningsnivå/arbete? Boende? Specificera gärna vad du ser som flickvänsmaterial.

Skriv gärna egen utbildningsnivå, ålder, ev barn och annat som kan vara av intresse för att få en bild av dig.

• Svar på tråden Till er män här inne: Vad är ett flickvänsmaterial?
  • OkejOkej

Man, 30+

Nuförtiden är det bara attraktion som gäller, dvs att känslan finns där. Å andra sidan har jag ordnad ekonomi tänker inte så mycket på den biten, som vissa kanske gör.

• Anonym (Undrar)
    OkejOkej skrev 2018-04-24 10:15:56 följande:

Man, 30+

Nuförtiden är det bara attraktion som gäller, dvs att känslan finns där. Å andra sidan har jag ordnad ekonomi tänker inte så mycket på den biten, som vissa kanske gör.

Vad var det som gällde innan?
  • OkejOkej

Innan var utseendet allt, men det var väl när jag var runt 20år.

• Caroluscarolus

- trevligt utseende - attraktionen måste finnas.

- hälsosam och mån om sin kropp, men inte överdrivet.

- intelligent på en nivå som är klart över snittet

- ambitiös och kapabel att försörja sig själv

- utbildad och bildad

Och viktigast av allt - ingen jävla instagram/Facebook/dokusåpaberoende usk-monster.

(Gift med en snygg 37-årig läkare som efter våra tre barn fortfarande ser ut som 25 i kropp och själ)

• Anonym (Lene)
    Kjell2 skrev 2018-04-24 10:14:46 följande:

Någon som jag kan tänka mig vakna bredvid om 20 år.

Jag hade liknande krav som singel, men det där rymmer ju ofta rätt många inbakade krav så att säga även om man går på känslan.

Om du synar detta, vad ingår det då för önskemål/krav i att du ska vilja vakna bredvid henne även om 20 år?
  • PH76

Nu är jag 42år och gift, men skulle vi skiljas och jag skulle leta någon ny så:

- Intelligent och bildad/utbildat
    - Tar hand om sig själv
    - Lågt prestigebehov
    - Egna barn, och en närvarande och bra mamma till dessa
    - Ordnat och bra ekonomi, efter som jag skulle vara barnfri varannan vecka så vill jag kunna resa och hitta på roliga grejer till en mycket större utsträckning än nu

Det är inte sorterat i någon speciell ordning.

• Anonym (Lene)
    PH76 skrev 2018-04-24 10:46:07 följande:

Nu är jag 42år och gift, men skulle vi skiljas och jag skulle leta någon ny så:

- Intelligent och bildad/utbildat
    - Tar hand om sig själv
    - Lågt prestigebehov
    - Egna barn, och en närvarande och bra mamma till dessa
    - Ordnat och bra ekonomi, efter som jag skulle vara barnfri varannan vecka så vill jag kunna resa och hitta på roliga grejer till en mycket större utsträckning än nu

Det är inte sorterat i någon speciell ordning.

Hur små hade hennes barn fått vara, eller är det irrelevant?
  • PH76

Så länge hon bara har dom på halvtid så tror jag inte att det spelar så stor roll (har inte funderat på det).

• Kjell2
    Anonym (Lene) skrev 2018-04-24 10:43:24 följande:
    Jag hade liknande krav som singel, men det där rymmer ju ofta rätt många inbakade krav så att säga även om man går på känslan.

Om du synar detta, vad ingår det då för önskemål/krav i att du ska vilja vakna bredvid henne även om 20 år?
    Tänkande, självständig, tar hand om sig, vill något, utvecklas
Svar på tråden Till er män här inne: Vad är ett flickvänsmaterial?