Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Relationsinkompetent

Alltså, jag förstår inte riktigt varför du låg med honom om du inte vill ha honom som KK?

Han ser dig nu som en KK och du får hålla både tummar och tår att han trots detta ser dig som en flickvänskandidat (om det är det du vill vara) i framtiden. Ett hett tips är att absolut inte ligga med en kille första kvällen eller ens andra, tredje eller fjärde. Är man intresserad av ett seriöst förhållande ska man vara tydlig med detta så att det inte uppstår några missförstånd och att ha sex är i mitt tycke ett ganska uselt sätt att visa intresse på - i synnerhet som tjej.

• felicityporter
    BarbaBeau skrev 2018-04-24 10:42:18 följande:

...jag vet det. Det är inget jag brukar göra, men nu hände det...

Hur ska jag göra framöver? Eller ska jag bara låta det vara?

Det är lugnt, alla kan göra misstag! Jag menade inte att trycka ner dig, var lite stressad så jag uttryckte mig kanske klumpigt.

Jag tycker att du ska spela sval och lite lagom ointresserad nu. SMS:a aldrig först, ring inte honom, osv. Träffas ni igen så gå inte till sängs med honom, självklart ska du vara trevlig som vanligt, men samtidigt vara lite ointresserad så att han får kämpa lite för dig. Då kommer du se om han har ett genuint intresse för dig eller om han bara kommer droppa dig och om han gör det ska du bara vara glad att du fick reda på att han är ett svin innan du är för emotionellt investerad.

Vet att det inte är roligt, men det är allt du kan göra nu. Lycka till!
Svar på tråden Relationsinkompetent