Tror ni på kärlek vid första ögonkastet?!
Hej! för några månader sedan såg jag en kille på tågstationen där jag åker ifrån skolan varje dag, har även sett honom på tåget när jag åker till skolan, så jag vet vart han bor. (kollat upp det senare också haha) Han är två år äldre än mig, (är 18 år) och redan första gången jag såg honom tyckte jag att han var sjukt fin, nästan som jag såg hela vår framtid passera förbi mig haha, tyckte nämligen att han också kollade på mig på ett speciellt sätt, och han höll kvar blicken länge.
Efter den här gången såg jag honom inte på länge, tills för några veckor sen när jag skulle gå av på min station, då satt han med sina kompisar i samma kupé och jag såg att han kollade åt mitt håll, jag kollade tillbaka och han kollade precis på samma sätt som första gången våra blickar möttes, kändes liksom speciellt på något sätt.
Kunde via facebook söka upp vd han hette, eftersom jag vet några som går i hans klass.
Kan låta väldigt löjligt men ändå har jag sedan den gången bara gått runt och tänkt på honom som om han är min själsfrände. Vet inte om denna snabba "förälskelse" beror på mig som person, att jag redan har väldigt lätt för att förälska mig i folk och att detta bara är något tillfälligt, men har aldrig tänkt på någon på det här sättet.
Är just nu också kär i en annan kille i min parallelklass, så detta är inget ovanligt för mig. Kanske kan tillägga att jag är tjej, 18 år och har aldrig haft ett seriöst förhållande. Vet inte om att mina snabba förälskelser är ett tecken på någon slags desperation efter ett förhållande, eller att jag saknar något annat i mitt liv.
Vill liksom ändå tro att detta skall vara något "speciellt" men vet inte om jag tror på kärlek vid första ögonkastet och att det finns personer som är "menade" för varandra. Vad tror ni?