• Crazzy

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej alla!

Rätt så säker på att jag hade ägglossning igår - enligt stickorna, plus att jag är rätt säker på att jag kände det igår :D. BIM borde således vara runt 24e, tiden kommer typ stå still nu haha.

Kan någon lägga in mig i listan? Sitter på telefon så tycker det är lite svårt så <3

Hur mår alla? Hoppas vi får många plus här snart!!

• Crazzy
    Ereya skrev 2018-05-11 19:49:05 följande:

En hel kavalkad av januari/februaribebisar hoppas vi att det blir, varsin liten till oss alla <3 Jag ska kolla listan sen när jag sätter mig vid datorn, annars är det bara kopiera hela listan och göra ett nytt inlägg med ditt namn och dina datum där i!

Är det första barnet för er?

Åh, som den lilla fjant jag är blir jag nästan lite gråtig!

Tack så mycket

Nej det blir andra, vi har en liten grabb som fyller 1 år imorgon! Det här är första försöket till ett syskon, första blev till så enkelt så självklart hoppas jag på första försöket men jag känner att det är lite naivt att TRO att det ska gå =).
    Ereya skrev 2018-05-11 19:56:18 följande:

Fuck no. Jag är på dag 22 i cykeln, ÄL +9/10. Mensen beräknas komma om sex eller sju dagar. Idag har jag varit supergrinig och nu känner jag mig som en blöt trasa, skitledsen verkligen över ingenting. En speciell scen i Luficer fick mig att gråta så hjärtat höll på att brista. Jag är alltid arg före mens, sen ledsen, sen sugen på choklad och så kommer mensen. Kommer chokladsuget imorgon vet jag att mensen också gör det och då kommer jag gå i bitar på riktigt. Jag vill SÅ GÄRNA ha barn, det river och sliter i hela kroppen av längtan. Och det är jag ensam om av oss två (velig sambo som inte "vågar" sätta sig i båten med hela verkstaden och allt vad det innebär)... Han är mästare på att dra ut på saker... Säger "nån dag", men den där nån dag kommer aldrig Vilket gör det hela så jävla mycket jobbigare.

Men kan det inte vara likadant inför en graviditet då? Försök att inte ta ut något i förskott <3

Det är för att så många killar inte verkar förstå att det verkligen känns i hela jävla kroppen när man är redo, kroppen SKRIKER ju verkligen efter barn!

Många säger att man aldrig är riktigt redo för barn, så när du blir gravid kommer det säkert vara läskigt för er men han kommer bli så glad och exalterad när det väl är smält!
  • Crazzy

Grattis till alla er som har plussat! Hur ska jag någonsin kunna vänta till söndag när jag vågar ta ett tidigt gravtest, haha!

• Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 18:40:24 följande:

Haha, denna väntan är mellan ÄL och Bim alltså! Den är inte lätt! När hade du bim? Känner du ngt i kroppen?

Haha ja den är evighetslång!

Jag borde ha BIM 24e, så jag tänker att om jag tar ett clearblue early den 20e så borde det visa korrekt...! Nej jag känner ingenting, men det gjorde jag inte med första heller. Det var inte förrän i vecka 6/7 som jag kände en bedövande trötthet, haha.

När har du?
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 19:16:04 följande:

Jag har också den 24:e! Då får vi följas åt, hoppas vi får se plus:)

Åh vad roligt! När hade du tänkt testa? Och känner du något?

Jag har inte varit så aktiv i tråden så jag har dålig koll, men jag antar att ni försöker skaffa ett syskon?
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 19:38:17 följande:

Är bara väldigt öm i bröstvårtorna, annars känner jag inget. Hade tänkt att jag skulle försöka vara så kall att jag väntar ända till bim, men vet inte om jag kommer klara det. Haha. Hur tidigt kan man egentligen testa?

Precis, vi har ett barn som blir två år i sommar. Har ni ngra barn?

Spännande! Haha jag beundrar dig, jag vet redan nu att jag har alldeles för dålig självdisciplin för att vänta till BIM :'D. Men det är ju definitivt smartast att vänta, så man får säkert resultat... Med Early kan man ta upp till 6 dagar innan BIM, men då är man inte garanterad helt säkra svar. Vet inte hur det är med andra tester?

Vad roligt! Ja, en liten son som fyllde 1 år i lördags =).
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 20:25:42 följande:

Haha, inget att beundra än så länge! Kan komma att fallera den närmsta veckan. Då borde det tidigast kunna visa sig på lördag för oss. Eller hur? 

Åh vad mysigt! <3

Haha mm, det är lätt att lägga band på sig när det bara är på papper .

Jag har uppfattat det som att fredag skulle vara tidigast, men jag är inte riktigt säker, du kan ha rätt! Tänkte oavsett vänta en dag extra, det blir säkrare resultat ju mer man orkar vänta .

Får man fråga vart i Sverige ni finns?
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 20:46:52 följande:

Haha! Precis, lättare sagt än gjort. Vi finns i södermanland, vart håller ni hus? :)

Åhå! Vi finns i Södertälje, det lär du kanske veta om, lite beroende på vart i Södermanland ni är!
    Ronjaelley skrev 2018-05-15 21:07:43 följande:

Hej, hade äl någon gång mellan 9-11 maj, denna gång provade vi apiforce som jag blev gravid med sist och hoppas på en plus! Kul att få följa er andra och jag håller tummarna!

Samma här, ÄL runt 9-10! Ska bli spännande och se när vi kan testa!
  • Crazzy
    Ronjaelley skrev 2018-05-15 21:21:31 följande:

Ja okej! Har du känt av något än? Alltså jag är så svullen, brukar få svullen tjejmage efter äl men detta är ju betydligt värre än de brukar.. känns som att hela överkroppen är flera storlekar större :(

Nej jag kände mig svullen i morse, men jag har helt ärligt svårt att avgöra om det är graviditetsrelaterat eller bara en slump :-|.

Kan det vara mediciner som gör det, eller tror du att det kan vara något riktigt?
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 21:30:58 följande:

Det vet jag absolut vårt det är, arbetar i Södertälje ???? ja, blir väldigt kul att följas åt!

Haha det här är inte ett försök att outa dig för hela internet, så du behöver varken bekräfta eller dementera, men 100:- på att du jobbar på Astra eller Scania då :'D
    Missdecibel86 skrev 2018-05-15 22:47:10 följande:

Så kul för er som plussat ich håller tummarna för er som väntar!

Jag har BIM-6 i morgon, samma dag som jag plussade med dottern. Nu vågar jag knappt testa haha, haft molvärk i mage och ländrygg hela kvällen. Sen vad det betyder vet jag inte, sekret är där inte mkt och det där är är segt.

Låt tiden gå undan! :)

Åh man ÄR ju för jäkla otålig Ge det någon dag extra och prova sen! <3
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?