Inlägg från: Syskonlängtan91 |Visa alla inlägg
  • Syskonlängtan91

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej,

Jag hoppas gärna med här, så kul att följas åt :) jag är 26 år gammal och min sambo är 30 år, vi har ett barn sen innan som blir två år i sommar och nu längtar vi efter ett syskon <3

Jag hade ägglossning idag och går BIM 24/5. Det är vår första månad som vi försöker:) håller tummarna för oss alla!

• Syskonlängtan91

ÄL-lista:

30/4 Linneisen

2/5 Ereya

4/5 Greta88, EIJ90

5/5 längtan92

8/5 MissDecibel86

10/5 syskonlängtan91

-BIM-lista-

12/5 Linneisen

15/5 outofservice

17/5 Ereya, EIJ90, längtan92

18/5 Greta88

22/5 MissDecibel86

24/5 Syskonlängtan91

PLUS-lista

9/5 Linneisen (BIM - 3) <3

• Syskonlängtan91

Stort grattis! Längtar tills jag själv får se det där plusset:)

Vad segt dagarna går nu helt plötsligt när man försöker få en bebis. Dagarna från ÄL till BIM är ju som en evighet, haha! Hur går det för alla som har BIM de kommande dagarna? För visst var det ngra i gruppen?

• Syskonlängtan91
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-12 09:14:27 följande:

Tycker det är en evighet mellan äl och bim! Jag har bim på torsdag och funderar hur många dagar till jag orkar vänta innan jag ska testa. När har du bim? Och hur går det för dig?

Spännande! Känner du ngt speciellt i kroppen? Jag har bim 24/5 så det är ju verkligen en evighet kvar.. Hade ju nyss ÄL, haha.
  • Syskonlängtan91
    EIJ90 skrev 2018-05-15 13:29:27 följande:

Hej tjejer.

Tog ett test idag på BIM-2 och förväntade mig neg resultat. Hade bara digitala hemma.

Har varit förkyld/sjuk sedan i torsdags och är idag hemma från jobbet med halsont, igentäppta bihålor och svag feber.

Är orolig nu. Glad och orolig....

Nån som vet om sjukdom ökar risken för mf?

GRATTIS! tror inte att förkylning ökar risken för mf, så försök njuta <3
  • Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-15 17:42:57 följande:

Ni som he plussat, stort stort grattis till er., <3

Vad har ni för symptom, om ni har några?

Bim -2 här och för första gången på länge är jag inte placebogravid, jag tror mig veta att det inte har tagit även fast det absolut finns en chans. Allt är som vanligt förutom att det drar i vänster sida, i äggstocken ner mot ljumsken. Det gör inte ont men "känns" hela tiden och går liksom inte att tänka bort. Rikligt med sekret också :) Samma dragande känsla har jag haft sedan i förrgår kväll, men testerna visade negativt så sent som igår (ÄL+12).

Spännande, det finns som du säger fortfarande en chans! Håll oss uppdaterade:) Hur länge hade ni försökt?
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-15 18:31:25 följande:

Grattis till alla er som har plussat! Hur ska jag någonsin kunna vänta till söndag när jag vågar ta ett tidigt gravtest, haha!

Haha, denna väntan är mellan ÄL och Bim alltså! Den är inte lätt! När hade du bim? Känner du ngt i kroppen?
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-15 18:57:08 följande:

Haha ja den är evighetslång!

Jag borde ha BIM 24e, så jag tänker att om jag tar ett clearblue early den 20e så borde det visa korrekt...! Nej jag känner ingenting, men det gjorde jag inte med första heller. Det var inte förrän i vecka 6/7 som jag kände en bedövande trötthet, haha.

När har du?

Jag har också den 24:e! Då får vi följas åt, hoppas vi får se plus:)
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-15 19:26:49 följande:

Åh vad roligt! När hade du tänkt testa? Och känner du något?

Jag har inte varit så aktiv i tråden så jag har dålig koll, men jag antar att ni försöker skaffa ett syskon?

Är bara väldigt öm i bröstvårtorna, annars känner jag inget. Hade tänkt att jag skulle försöka vara så kall att jag väntar ända till bim, men vet inte om jag kommer klara det. Haha. Hur tidigt kan man egentligen testa?

Precis, vi har ett barn som blir två år i sommar. Har ni ngra barn?
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?