Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Men åååh så härligt, jag hade typ exakt samma imorse!!!!!!! TÄNK OM!!!
Det här är visserligen (i princip) planerat från mitt håll, men det känns ändå lite läskigt :-O
Men åååh så härligt, jag hade typ exakt samma imorse!!!!!!! TÄNK OM!!!
Ett tidigt test är inhandlat och planen är att testa imorgonbitti... Behöver inte ens poängtera hur nervös och pirrig jag är!
Håll tummarna<3
Jag ser!! Så kul, hoppas hoppas hoppas!!!
haha! Önskar att jag också får ett plus, känns inte som det riktigt men hoppas gör jag ju såklart <3 Har köpt tester så testar imorgon bitti tänkte jag :)
Du är inte jobbig alls!! Nej, har köpt vanliga från rfsu, så är iofs kanske inte så säkert resultatet imorgon. Vid vilken hcg halt reagerar det test du tog?
Tog nyss ett test, syns bara en svag skugga så kan ju lika gärna vara ett spökstreck. Vad tror ni? Idag är det bim -4
Det är ju iaf någonting, men så svårt att utläsa om det är ngt positivt eller bara skugga. Såg nu på mitt test att det läser ut från 25 mlU, så inte alls lika känsligt. Ska du testat ngt mer framöver? :)
Jaaaa!!! GRATTIS GRATTIS!! Hoppas jag plusar så kan vi följas åt :D hur känns kroppen?
Taack! Ja det är första barnet och första försöket så jag gör verkligen mitt bästa att vara så ödmjuk jag bara kan inför eventuella tråkigheter<3 BIM är på tisdag, tog ett tidigt test imorse med ett svagt blått sträck! Känns helt fantastiskt även om jag försöker ha lite is i magen och inväntar Bim så jag kan ta ett vanligt test också ifall mensen håller sig borta.
Hur går det för dig?:)
Tack snälla! Det betyder så mycket att få lite extra pepp<3 Plussade du innan bim också?
Och där kom tant röd :( Lycka till ni som är kvar och grattis er som har plussat! :)
Grattis :D
Önskar analys hjälp! Vet inte hur jag ska tyda detta. Här är kvällens test (jag som trodde jag skulle klara av att vänta på BIM..). Vad tror ni? Min sambo säger att vi inte ska våga tro ngt, att det ser för svagt ut.
Jag är gravid!!! <3
Åh vad roligt med fler plus <3
Jag joinar er nästa månad. När tårarna torkat. Kram på er, tack för alla inlägg och kommentarer, det känns nästan som att vi är en mysig grupp vänner som sitter här och diskuterar. Tack för pepp, råd och stöttning. Nästa månad är min månad. <3
Crazzy och syskonlängtan91 när är ni beräknade? :) är också sent i månaden, 27/1
Men hallå grattis?!?!?!??! Kom till januarigruppen på Facebook nu så jag får sällskap sent i månaden, haha!
Haha gärna! Vad heter gruppen? :)