• Crazzy

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Ereya skrev 2018-05-19 09:50:24 följande:

Men åååh så härligt, jag hade typ exakt samma imorse!!!!!!! TÄNK OM!!!

Gud vad roligt det skulle vara!

Det här är visserligen (i princip) planerat från mitt håll, men det känns ändå lite läskigt :-O
  • Crazzy
    Nicci91 skrev 2018-05-19 19:05:11 följande:

Ett tidigt test är inhandlat och planen är att testa imorgonbitti... Behöver inte ens poängtera hur nervös och pirrig jag är!

Håll tummarna<3

Åh vad roligt! När har du BIM? Är det första barnet?

Håller tummarna! <3
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-19 20:35:25 följande:

Jag ser!! Så kul, hoppas hoppas hoppas!!!

Jag tänkte på dig när jag inte klarade av att hålla mig imorse, känner ett litet ansvar för att du får ett plus nu också, haha!
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-19 20:48:57 följande:

haha! Önskar att jag också får ett plus, känns inte som det riktigt men hoppas gör jag ju såklart <3 Har köpt tester så testar imorgon bitti tänkte jag :) 

Jag hade intalat mig själv att jag inte var gravid nu, antagligen för att skydda mig själv från besvikelse, men jag har extremt dålig magkänsla haha.

Hoppas hoppas hoppas! Kör du med ett early då?

Är inte meningen att vara jobbig förresten, blir bara så taggad :~
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-19 21:44:13 följande:

Du är inte jobbig alls!! Nej, har köpt vanliga från rfsu, så är iofs kanske inte så säkert resultatet imorgon. Vid vilken hcg halt reagerar det test du tog? 

Åh nej men jag vet ju ingenting om sång här, de kanske mycket väl fungerar!

Det här kopierade jag från clearblues hemsida, så jag inte skriver fel, haha:

När du är gravid producerar din kropp graviditetshormonet hCG (humant koriongonadotropin). Testet kan detektera mycket små mängder av hCG i din urin (testets känslighet är 10 mIU/ml).
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-20 07:38:58 följande:

Tog nyss ett test, syns bara en svag skugga så kan ju lika gärna vara ett spökstreck. Vad tror ni? Idag är det bim -4

Jag kan ju som sagt väldigt lite om såna här test, men att få en skugga på -4 på ett test som inte är gjort för att ta upp tidiga resultat måste väl vara bra?! :-O
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-20 07:54:40 följande:

Det är ju iaf någonting, men så svårt att utläsa om det är ngt positivt eller bara skugga. Såg nu på mitt test att det läser ut från 25 mlU, så inte alls lika känsligt. Ska du testat ngt mer framöver? :)

Ja jag tycker att man kan stirra sig galen, men jag tycker att jag ser något på ditt?

Jag fick ett infall och köpte ett digitalt med veckoindikator igår, som jag tog imorse! Är glad att jag gjorde det, fick svart på vitt att jag är gravid

• Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-20 08:02:56 följande:

Jaaaa!!! GRATTIS GRATTIS!! Hoppas jag plusar så kan vi följas åt :D hur känns kroppen?

Taaaack! <3

Hoppas verkligen jag också :D

Känner mig tämligen ogravid, haha! Men jag är ju bara i 3+3, så jag har inte så mycket förväntningar! Förra gången var trötthet i v6 eller v7 det första jag fick!
  • Crazzy
    Nicci91 skrev 2018-05-20 08:16:10 följande:

Taack! Ja det är första barnet och första försöket så jag gör verkligen mitt bästa att vara så ödmjuk jag bara kan inför eventuella tråkigheter<3 BIM är på tisdag, tog ett tidigt test imorse med ett svagt blått sträck! Känns helt fantastiskt även om jag försöker ha lite is i magen och inväntar Bim så jag kan ta ett vanligt test också ifall mensen håller sig borta.

Hur går det för dig?:)

Men Gud, grattis, såg testet! Solklart ju!

Jag förstår precis, första barnet gick på första försöket och andra har nu också gått på första. Känner mig galet bortskämd och det är knappt jag vågar tro det eftersom det känns så osannolikt!

Men försök slappna av du, och njuta av att ni är fertila och gravida!
  • Crazzy
    Nicci91 skrev 2018-05-20 08:37:26 följande:

Tack snälla! Det betyder så mycket att få lite extra pepp<3 Plussade du innan bim också?

Ibland kan man behöva påminnas lite, helt enkelt! <3

Ja precis, svagt på BIM-6 och digitalt på BIM-5
  • Crazzy
    Jahajaa skrev 2018-05-20 08:37:18 följande:

Och där kom tant röd :( Lycka till ni som är kvar och grattis er som har plussat! :)

Åh vad synd, bättre lycka nästa månad <333
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-20 08:57:41 följande:

Grattis :D

Tack!!
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-21 20:13:13 följande:

Önskar analys hjälp! Vet inte hur jag ska tyda detta. Här är kvällens test (jag som trodde jag skulle klara av att vänta på BIM..). Vad tror ni? Min sambo säger att vi inte ska våga tro ngt, att det ser för svagt ut.

Tycker också att jag ser något?
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-22 19:01:40 följande:

Jag är gravid!!! <3

Men hallå grattis?!?!?!??! Kom till januarigruppen på Facebook nu så jag får sällskap sent i månaden, haha!
    Ereya skrev 2018-05-22 19:21:35 följande:

Åh vad roligt med fler plus <3

Jag joinar er nästa månad. När tårarna torkat. Kram på er, tack för alla inlägg och kommentarer, det känns nästan som att vi är en mysig grupp vänner som sitter här och diskuterar. Tack för pepp, råd och stöttning. Nästa månad är min månad. <3

Kommer verkligen tänka på dig nästa månad, snart är det din tur <3. Stort lycka till, jag tror på dina ägg och hans simmare!
  • Crazzy
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-22 19:50:23 följande:

Crazzy och syskonlängtan91 när är ni beräknade? :) är också sent i månaden, 27/1

Samma som Syskonlängtan, haha! 30/1!
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-22 19:58:45 följande:

Men hallå grattis?!?!?!??! Kom till januarigruppen på Facebook nu så jag får sällskap sent i månaden, haha!

Haha gärna! Vad heter gruppen? :)

Skriv din facebookmail till Iksnigel är på familjeliv så lägger hon till dig!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?