Saidas dotter??
Vad heter Saidas dotter, och hur får man tag på henne??
Någon som har någon erfarenhet av henne??
Vad heter Saidas dotter, och hur får man tag på henne??
Någon som har någon erfarenhet av henne??
kan man ställa frågor per tele till siv-Gun??och vad kostar det?
Åh.... nu blev jag nyfiken!
Vi har ringt och frågat Siv-Gun, när våran katt var borta.
När jag frågade om hon ville ha betalt, så sa hon bara att, det fick vi själva bestämma!
Så hon "lever" nog på donationer.
Jag ringde två gånger och hon beskrev vårat område och även katten mycket snarlikt, hon hävdade båda gångerna att katten levde och fanns i närheten. Tyvärr var detta två år sen och katten har inte dykt upp.
Jag ställde mina frågor till henne per telefon eftersom jag bor i Skåne och hon i Norrland. Hon tog inget betalt när det gällde en försvunnen person, men jag vet inte hur det är annars. Nu är detta 14 år sedan men jag vet att hon är still going strong....
Ring till henne. Kanske inte så här tidigt en lördag, men senare idag.
När jag ringde sa jag att det gällde en försvunnen person och hon sa direkt att det var min pappa och att han inte längre var i livet och att han hade gjort det själv. Sen sa hon att han hade kört i väg i en röd bil av combi-modell. Pappa hade en röd Volvo combi.
Sen sa hon att han hade kört in på privatägd mark och att bilen stod på en liten skogsväg mellan några träd Där skulle finnas en sjö i närheten och detta skulle vara 1 mil ifrån hans hem. När han hittades stod bilen på en skogsväg, på privatägd mark och bilen stod mellan två träd.Där fanns en bad sjö i närheten och det var 1,1 mil ifrån vårt hem.
Sen sa hon att han skulle vara försvunnen i ca 1 månad innan han hittades. Han försvann den 5 juni och hittades den 3 juli. Polisen ringde och meddelade mig den 5 juli. Så för mig var han ju försvunnen i EXAKT 1 månad.
Vidare sa hon att han skulle hittas av en privatperson som skulle vara kopplad till en gult hus som låg mellan 500-600 meter därifrån. Mannen som hittade pappa ägde marken och hans gula hus låg exakt 550 meter därifrån. Vi mätte avståndet efteråt.
Så nog kan man säga att hon hade fullträffar i allt hon sa.
så det är bara att ringa? men...blir hon inte arg om mna bara ringer? Skulle gärna vilja ringa henne men blir så osäker på om man kanske stör?
hejsan! jag tror även att saida har en bror eller om det är en son i norrland. han sägs vara jätte duktig och man kan ringa till honom (har dock inte hans nr). Lycka till!
Det var Saidas son som du nämner, LittaPi, men han är död nu. Tyvärr
Singelmamma!
Du kan ju börja samtalet med att fråga om du stör, eller om hon hellre vill att du återkommer en annan dag. Jag tror inte att hon blir arg. Det är ju detta som hon gör, hjälper folk som behöver hjälp. Mig blev hon inte arg på, tvärtom.
Oj vad många som skrivit
Jaha man kanske ska satsa på syrran, Siv-Gun...men vet ni om hon spår oxå ??
Saida har en son som är död som dog på 80 talet i självmord!
andra sonen är i livet men dock EJ sanningsenlig!
hur år det min son behöver han min hjålp