symtom vecka 4
Har nyligen fått reda på att jag är gravid och är i v.4. Har inga som helst symtom förutom hemsk ont i livmodern.
Är det fler som haft det så tidigt och har det i så fall blivit missfall av det?
Har nyligen fått reda på att jag är gravid och är i v.4. Har inga som helst symtom förutom hemsk ont i livmodern.
Är det fler som haft det så tidigt och har det i så fall blivit missfall av det?
Att du har ont är säkert sk växtvärk då livmodern växer och töjer på sig.
Tror inte det är så jätte vanligt att man har speciellt mkt symtom så tidigt, det brukar oftast komma lite senare. Sen är det inte säkert man får speciellt mkt symtom heller, det är så olika det där.
Grattis! Inväntar BIM om två dagar, hoppas på ett plus. Jag är ju inte gravid, vad jag hört kan man få lite ont av "växtvärken".
Inväntade du mensen innan du testade eller när testade du?
Grattis!! I vecka 4 brukar man inte ha så mkt mer än molvärk/växtvärk och kanske ömma bröst. :) är själv i vecka 5-6 har molvärk, ömma bröst och börjar bli lite mer hungrig.
Hade massa symptom med 1a barnet innan BIM men med de andra 2 kände jag inte mycket alls. Molvärk har jag även innan mens så det var inte mycket att gå på.
Med 1an hade jag så ont i svank och ena äggstocken precis när jag hade plussat
Mina symptom kom runt v.6-7. Växtvärk, extremt illamående, humörsvängningar, trötthet, yrsel.