• Anonym (Kille 32)

Nån kvinna som lessnat på sin man?eller lessnat på dåligt sexliv/intimt

Hej! Undrar om det finns några medelålders kvinnor som lessnat på noll närhet/sex där förhållandet mer känns som om det går på rutin?

• Svar på tråden Nån kvinna som lessnat på sin man?eller lessnat på dåligt sexliv/intimt
  • Anonym (Anonym)

1) Vad menar du med medelålders?

2) Jag är gift, vi har knappt sex men vi älskar varandra och försöker ha lite närhet under dagarna ändå. Vi vill båda ha sex egentligen men min sexlust har försvunnit under åren, eller iaf gått i ide kan man säga. Det beror till stor del på alla bråk mm vi haft de första åren samt att han väger ungefär 50 % mer nuförtiden. Vi är iaf lyckliga tillsammans och har det bättre mellan oss också så det går nog att vända :)

• Anonym (Kille 32)

Menar mellan 30-45? Hyfsat medel gissar jag????

Förstår att man älskar varandra osv,är själv gift och lycklig men tvivlar på om det verkligen är rätt att fortsätta,saknar närhet och sex,tycker det borde bara en stor del i ett förhållande för det är ju de enda man inte delar med någon annan och inte heller ?bör? få Av nån annan...

• Anonym (Anonym)

Så länge paret är nöjt så är det väl bra men jag anser iaf att man åtminstone måste ha den där känslan av "vi", att man har lite närhet osv på så sätt, om du förstår.

Har du pratat med din fru om detta? Har ni provat terapi? Varför har ni inte sex/närhet? Det tar bara ett par sekunder att ge en puss på morgonen eller en kram, samma när man ses på em, innan man lägger sig osv.

• Anonym (M)
    Anonym (Kille 32) skrev 2018-04-27 12:40:51 följande:

Menar mellan 30-45? Hyfsat medel gissar jag????

Förstår att man älskar varandra osv,är själv gift och lycklig men tvivlar på om det verkligen är rätt att fortsätta,saknar närhet och sex,tycker det borde bara en stor del i ett förhållande för det är ju de enda man inte delar med någon annan och inte heller ?bör? få Av nån annan...

Då lämnar man relationen, man är inte otrogen med dig - vilket du så uppenbart är ute efter. 
  • Anonym (Anonym)

Sedan tror jag du får omjustera din syn på medelålders ;) Snarare över 45 skulle jag säga.

• Anonym (Kille 32)

Är inte ute efter otrohet! Är man nog å lämna innan ja går vidare????är väl många som inte klarar det men jag har inga problem med det!!

Är mer nyfiken på andras syn å speciellt kvinnor! Eftersom jag lever med en kvinna som ja inte alltid förstår mig på;) vi har olika lust enl henne och hon påstår hon älskar mig,men känner mig bortstött....

Förning känns 30-45medel????

• Anonym (Cleo)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-04-27 12:44:16 följande:

Sedan tror jag du får omjustera din syn på medelålders ;) Snarare över 45 skulle jag säga.

Om man räknar med att man normalt sätt lever tills man är 70 - 90 år så är medelåldern mellan 35 och 45 år.
  • Anonym (Cleo)
    Anonym (Kille 32) skrev 2018-04-27 12:50:15 följande:

Är inte ute efter otrohet! Är man nog å lämna innan ja går vidare????är väl många som inte klarar det men jag har inga problem med det!!

Är mer nyfiken på andras syn å speciellt kvinnor! Eftersom jag lever med en kvinna som ja inte alltid förstår mig på;) vi har olika lust enl henne och hon påstår hon älskar mig,men känner mig bortstött....

Förning känns 30-45medel????

Eftersom du lagt din TS i kategorin "otrohet" så tror man såklart att det är det du menar.
  • Anonym (Kille 32)

La den i kategori otrohet pga att ja tror många väljer den vägen....

• Anonym (M)
    Anonym (Kille 32) skrev 2018-04-27 13:13:25 följande:

La den i kategori otrohet pga att ja tror många väljer den vägen....

Jaha, jasså. Du tyckte inte kategorin "minskad lust" eller "när man inte vill" passade bättre då det var det du egentligen ville diskutera? Drömmer
Svar på tråden Nån kvinna som lessnat på sin man?eller lessnat på dåligt sexliv/intimt