• Alexi

Någon som gillar Nora Roberts böcker?

Och vill diskutera dem? Favoritserie?

• Svar på tråden Någon som gillar Nora Roberts böcker?
  • UniformYankie

Harpers handelsträdgård är den bästa trilogin jag läst. Den är som gjord för en kopp te en regnig höstdag, eller ett glas vin en sommarkväll. Bortsett från den har jag inte läst så många av hennes böcker. Minns att jag läste Nyckeln till ljuset, men resten av trilogin fick jag inte tag på (bibliotek) så jag glömde bort den. 

• Hermioney
    Alexi skrev 2018-04-30 14:40:31 följande:

Och vill diskutera dem? Favoritserie?

Hennes böcker är inte jättebra. Men om du läst några andra från Harlequin vore det kul att diskutera.
  • Alexi
    UniformYankie skrev 2018-04-30 15:10:19 följande:
    Harpers handelsträdgård är den bästa trilogin jag läst. Den är som gjord för en kopp te en regnig höstdag, eller ett glas vin en sommarkväll. Bortsett från den har jag inte läst så många av hennes böcker. Minns att jag läste Nyckeln till ljuset, men resten av trilogin fick jag inte tag på (bibliotek) så jag glömde bort den. 
    Fantastiskt att inse att det finns en bra triologi som jag inte läst. Nu har jag beställt hem den via Tradera, får bli sommarläsning.

Jag är väldigt förtjust i flera av hennes serier. Värdshuset-triologin, alla Mcgregor-böcker, bröllopsagentursserien osv.
  • UniformYankie
    Alexi skrev 2018-05-01 12:52:52 följande:
    Fantastiskt att inse att det finns en bra triologi som jag inte läst. Nu har jag beställt hem den via Tradera, får bli sommarläsning.

Jag är väldigt förtjust i flera av hennes serier. Värdshuset-triologin, alla Mcgregor-böcker, bröllopsagentursserien osv.
    Härligt! Jag tycker den är dömysig, hoppas du också gillar den. 

Ja jag brukar kolla när det är utförsäljning eller så, men sådant händer ju inte alltför ofta. Men lägger de du nämner här på minnet. Vet att mamma också älskar hennes böcker. Vi är båda mer flitiga på Danielle Steel, men de är oftast sorgliga och då kan det vara skönt att kunna läsa något mysigt och spännande liksom Glad
  • MsM84

De som inte är harlequin tycker jag är riktigt bra. T ex Förföljaren.

Svar på tråden Någon som gillar Nora Roberts böcker?