Jättemörk urin.
Kissade två gånger brun svart urin, sen blev det normalt igen, jättekonstigt.
Ringde VC att jag skulle avvakta , någon som också haft Det?
Mia
Kissade två gånger brun svart urin, sen blev det normalt igen, jättekonstigt.
Ringde VC att jag skulle avvakta , någon som också haft Det?
Mia
Om du jämför färgen, var det som te, svagt kaffe eller starkt kaffe?
Hur många trådar om detta behöver du? Låter ju helt normalt eftersom du inte dricker tillräckligt om dagarna, vilket du själv påtalat.
Hur många trådar om detta behöver du? Låter ju helt normalt eftersom du inte dricker tillräckligt om dagarna, vilket du själv påtalat.
Svagt kaffe tyckte jag nog...
Hur vet du att det är en och samma person som gör fler trådar?
Jag har Aldrig skrivit detta förut....
Nej
Dricker du en och en halv liter vätska per dag? Om inte, gör det. Om kroppen inte får tillräckligt med vätska blir urinen koncentrerad, det vill säga mörk i färgen.
Dricker du en och en halv liter vätska per dag? Om inte, gör det. Om kroppen inte får tillräckligt med vätska blir urinen koncentrerad, det vill säga mörk i färgen.
Är din avföring ovanligt ljus? Om urinet blir mörkt och bajset ljust så kan det vara en indikation på canser. Men det va inte mörkt hela tiden sa du va?
Är din avföring ovanligt ljus? Om urinet blir mörkt och bajset ljust så kan det vara en indikation på canser. Men det va inte mörkt hela tiden sa du va?
Ingen ovanlig färg på avföringen o urinen var endast mörk vid två tömningar.
Då är det säkert ingen fara. Undrar om inte urin kan färgas av, av olika drycker.. alltså om man äter spenat så kan bajset bli grönaktigt. Kanske nån dryck som avger färg?
Om man har mörk urin har man druckit för lite.