Anonym (äldre kvinna som inte letar partner på FL som raggar på allt och alla) skrev 2018-05-02 10:36:50 följande:
Detta är alltså ingen dejtingsajt utan ett diskussionsforum, trots att det huserar ett antal för att uttrycka det milt "desperata" personer av det manliga könet.
Registrera dig på en mer passande sida och lägg ut bild och presentation där du uttrycker mer detaljerat vad för slags kvaliteter du söker i en kvinna och vad du förväntar dig av en sådan relation.
Kvinnor är mer selektiva i sina val av partner och vill gärna se hur en sådan ser ut och brukar uppskatta verbala talanger och som du skriver "något innanför pannbenet". Så att du inte ser ut som en påse skridskor borde vara en fördelaktig ingrediens i ditt sökande speciellt ute i verkligheten där kvinnor kan se dig.
Du får väl röra dig i kretsar där det finns äldre kvinnor och försöka charma någon, eller så är det kanske just detta du saknar, varför du inte lyckas?
Nej det är jag helt med på, att det inte är en dejtingsida. Dessutom huserar det faktiskt en hel del milt "desperata" kvinnor också vad jag kan se. Även om jag antar att flertalet är just män. Men nog om det. Det var inte direkt meningen som en kontaktannons heller om det uppfattades som det, isåfall ber jag om ursäkt.
Jag hoppades som sagt att få tips om var äldre kvinnor huserar och när jag frågade om jag vänder mig mot fel forum så menade jag överlag. Inte bara FL. Det jag tänkte mig är om det finns någon bra dejtingsida för just detta, om det är någon jag missat. Jag är inte så mycket för krogen eller utelivet då jag finner det rätt osexigt med fylla och fislukt. Så att charma någon irl får göras över en kopp kaffe eller en drink på något lugnt ställe.
Men tack för svar, står dock fortfarande lika frågande nu som innan.