• Oldisgold

Äldre kvinnor.

Vart huserar ni? Jag är 26år, rätt atletiskt byggd och har något innanför pannbenet. Jag ser inte ut som en påse skridskor heller för den delen. Men att just finna just äldre kvinnor tycker jag är supersvårt. Det verkar ju vara vida känt att äldre kvinnor gillar just yngre män. Men det verkar vara otroligt svårt att finna er. Vänder jag mig mot fel forum eller vad är grejen.

• Svar på tråden Äldre kvinnor.
  • Anonym (äldre kvinna som inte letar partner på FL som raggar på allt och alla)

Detta är alltså ingen dejtingsajt utan ett diskussionsforum, trots att det huserar ett antal för att uttrycka det milt "desperata" personer av det manliga könet.

Registrera dig på en mer passande sida och lägg ut bild och presentation där du uttrycker mer detaljerat vad för slags kvaliteter du söker i en kvinna och vad du förväntar dig av en sådan relation.

Kvinnor är mer selektiva i sina val av partner och vill gärna se hur en sådan ser ut och brukar uppskatta verbala talanger och som du skriver "något innanför pannbenet". Så att du inte ser ut som en påse skridskor borde vara en fördelaktig ingrediens i ditt sökande speciellt ute i verkligheten där kvinnor kan se dig.
    Du får väl röra dig i kretsar där det finns äldre kvinnor och försöka charma någon, eller så är det kanske just detta du saknar, varför du inte lyckas?

• Oldisgold
    Anonym (äldre kvinna som inte letar partner på FL som raggar på allt och alla) skrev 2018-05-02 10:36:50 följande:

Detta är alltså ingen dejtingsajt utan ett diskussionsforum, trots att det huserar ett antal för att uttrycka det milt "desperata" personer av det manliga könet.

Registrera dig på en mer passande sida och lägg ut bild och presentation där du uttrycker mer detaljerat vad för slags kvaliteter du söker i en kvinna och vad du förväntar dig av en sådan relation.

Kvinnor är mer selektiva i sina val av partner och vill gärna se hur en sådan ser ut och brukar uppskatta verbala talanger och som du skriver "något innanför pannbenet". Så att du inte ser ut som en påse skridskor borde vara en fördelaktig ingrediens i ditt sökande speciellt ute i verkligheten där kvinnor kan se dig.

Du får väl röra dig i kretsar där det finns äldre kvinnor och försöka charma någon, eller så är det kanske just detta du saknar, varför du inte lyckas?

Nej det är jag helt med på, att det inte är en dejtingsida. Dessutom huserar det faktiskt en hel del milt "desperata" kvinnor också vad jag kan se. Även om jag antar att flertalet är just män. Men nog om det. Det var inte direkt meningen som en kontaktannons heller om det uppfattades som det, isåfall ber jag om ursäkt.

Jag hoppades som sagt att få tips om var äldre kvinnor huserar och när jag frågade om jag vänder mig mot fel forum så menade jag överlag. Inte bara FL. Det jag tänkte mig är om det finns någon bra dejtingsida för just detta, om det är någon jag missat. Jag är inte så mycket för krogen eller utelivet då jag finner det rätt osexigt med fylla och fislukt. Så att charma någon irl får göras över en kopp kaffe eller en drink på något lugnt ställe.

Men tack för svar, står dock fortfarande lika frågande nu som innan.
  • inger maria
    Oldisgold skrev 2018-05-02 11:36:49 följande:
    Nej det är jag helt med på, att det inte är en dejtingsida. Dessutom huserar det faktiskt en hel del milt "desperata" kvinnor också vad jag kan se. Även om jag antar att flertalet är just män. Men nog om det. Det var inte direkt meningen som en kontaktannons heller om det uppfattades som det, isåfall ber jag om ursäkt.

Jag hoppades som sagt att få tips om var äldre kvinnor huserar och när jag frågade om jag vänder mig mot fel forum så menade jag överlag. Inte bara FL. Det jag tänkte mig är om det finns någon bra dejtingsida för just detta, om det är någon jag missat. Jag är inte så mycket för krogen eller utelivet då jag finner det rätt osexigt med fylla och fislukt. Så att charma någon irl får göras över en kopp kaffe eller en drink på något lugnt ställe.

Men tack för svar, står dock fortfarande lika frågande nu som innan.
    Här är många trådar om detta ämne. Mycket oseriöst skit.
    Men - jag vill starkt rekommandera att du gar ned på sidan 5, der hittar du en tråd som heter "Tänder på yngre män". Då går du tll inlägg #168. Der står precis hur du skal göra, och vad du inte ska göra. skrivit av en mogen kvinna.

Mycket klokt står där.
  • Anonym (äldre kvinna som inte letar partner på FL som raggar på allt och alla)

Först får du nog bena ut vad "äldre kvinna" innebär? Vad ingår i de kriterierna? Vissa här kallar kvinnor mellan 30-35 äldre andra har ålderspannet 45-65 som äldre.  Kvinnor är ju som bekant individer med helt olika livsstilar beroende på person, ålder, etnicitet, intressen mm så att det finns en eller flera typiska platser där sådana förekommer är ju inte direkt realistiskt.

Kvinnor kan förekomma på kvällskurser, vissa åker Finlandsfärjorna, eller på kryssningar, andra hänger på kulturella tillställningar, museer osv.

Googla dejtsidor för mogna kvinnor, vet inte om det finns någon sådan. K
    olla Body Contact, HP. Match. Var tydlig med vad du söker och definiera det. Skriv att du är en ung man som föredrar äldre kvinnor och hoppas komma i kontakt med någon. Eller pröva här men anonyma nic som många använder gör dejtande ganska svårt här.

Personligen skulle jag inte ge ut min mailadress till någon jag aldrig sett eller skrivit en längre tid till. Finns alltför många galningar därute!

Men det finns många äldre kvinnor som kan tänka sig en sexuell relation med yngre killar, flera härinne tydligen. Avstånd och tillgänglighet är ju en viktig faktor som kan vara avgörande så se till att träffa någon i  din närmiljö.

Fislukt på barer haha har jag nog bara känt vid några få tillfällen under mina 30 år på krogen;) Har känt betyyyyydligt värre i hemmiljö av den varan hos mina partners....bluurk!!! På krogen luktar det ju mest parfym:)))

• Oldisgold
    inger maria skrev 2018-05-02 12:01:02 följande:

Här är många trådar om detta ämne. Mycket oseriöst skit.

Men - jag vill starkt rekommandera att du gar ned på sidan 5, der hittar du en tråd som heter "Tänder på yngre män". Då går du tll inlägg #168. Der står precis hur du skal göra, och vad du inte ska göra. skrivit av en mogen kvinna.

Mycket klokt står där.

Jasså, det är så alltså? Oseriöst på vilket sätt tänker du?

Tack för tipset, jag ska absolut gå in och läsa det du nämner!
Svar på tråden Äldre kvinnor.