Inlägg från: Aurora Borrealis |Visa alla inlägg
  • Aurora Borrealis

Varför kom min pappa aldrig tillbaka !

Jag har varit i din 5-årings position. Önskade mig syskon hela livet. Nu har jag kontakt med min äldre bror efter att jag för ett år sedan berättat till min far att han misslyckats totalt som förälder eftersom han hade två barn som han inte hade kontakt med.

BERÄTTA FÖR ALLA! Låt de träffa varandra. Träffa barnen som vill ses. Stå för att du spridit barn runt dig. Ta ansvaret. Var ärlig. Du kommer få mycket mycket ut av att vara ärlig! Allt kommer kännas bättre. Berätta för din fru!

Sanningen kommer alltid fram för eller senare.

• Aurora Borrealis
    Aurora Borrealis skrev 2018-05-24 22:43:33 följande:

Jag har varit i din 5-årings position. Önskade mig syskon hela livet. Nu har jag kontakt med min äldre bror efter att jag för ett år sedan berättat till min far att han misslyckats totalt som förälder eftersom han hade två barn som han inte hade kontakt med.

BERÄTTA FÖR ALLA! Låt de träffa varandra. Träffa barnen som vill ses. Stå för att du spridit barn runt dig. Ta ansvaret. Var ärlig. Du kommer få mycket mycket ut av att vara ärlig! Allt kommer kännas bättre. Berätta för din fru!

Sanningen kommer alltid fram för eller senare.

Måste bara tillägga att min pappa tog kontakt efter det jag sa till honom. Han hade tänkt på detta hela livet. Jag är mycket stolt över att honom!
  • Aurora Borrealis
    Anonym (Egna val kan få ödeläggande konsekvenser!) skrev 2018-05-25 17:56:33 följande:

Min ex fru vill inte att jag träffar barnen.

Hon visar nästan narcissist drag när det kommer till mig o barnen.

Nya frun hade redan ett barn, hon ville att barnet skulle få ett syskon, så hon fråga om hon kunde få "ett skott i råttan", 9 månader efter kom skrutten, så nu har hon ett syskon, finns inget som visar att ju fler syskon du har desto lyckligare barndom, snarare mer bråk mellan syskonen.

För att min ex fru visar nästan narcissista drag när det gäller barn(mina tidigare barn) samt att hon snart är i vid övergångs åldern.

Nästan alla djur försök som gjorts, där man försökt leda ihop "bonus barn" med en äldre mamma så har den mamman oftast bitit ihjäl bonusbarnen , eller i vissa fall rent ätit upp ungarna.

Så nej jag håller inte på med sådana experiment.

Tycker du inte ska bry dig om exfrun, speciellt inte om barnen är myndiga. Svara när barnen ringer och träffa de. Blod är tjockare än vatten.
Svar på tråden Varför kom min pappa aldrig tillbaka !