BIM juni 2018
Jag är nog väldigt efter och trög haha, men vad betyder dessa listor?
Och listerna står för vad alla har för BIM -/+ och i listan står även de som fått plus på ett gravtest osv. Lite kul o se hur det går för alla under månadens gång:).
Jag är nog väldigt efter och trög haha, men vad betyder dessa listor?
Har haft tjocka vita flytningar idag i riklig mängd. Aldrig haft innan, vad kan detta vara tro? Är på ca äl+6.
Kan ha så innan mens, men var även ett tecken för mig de andra gångerna jag varit gravid :) den som väntar får se ;)
HEJA din behärskning! ;) Vi håller tummarna
Hahaha! Stod precis o fundera på om jag skulle fråga er om era respektive var medvetna om detta testandet! Min är helt omedveten. Har digitala hemma som han vet och tror att jag väntar att testa. Ops... Han skulle nog fundera på vad det är han bor med om han vetat.

Sånt test har jag också jag tänkte testa på torsdag eller fredag :) bim 0 på fredag
Vid äl+12/13 bör du kunna veta ganska säkert med testa tidigt. Men det finns ju alltid undantag ändå!
Jag är i chock!!
Tog ett early och tyckte det vart en liten skugga så tog ett vecko cb test och visade sig att jag är tydligen gravid omg!! Jag köpte en nc temp igår och idag likör49 för tänkte dricka nu i midsommar haha.. blir ändå ändring med den planen..
BIM-1
Bilden verkade inte komma med..

Grattis!! :D
Stort grattis till dig/er :D
14/6 EmmalinneaS, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami , Elih, Labellas
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina,
19/6 Daphodil
20/6 smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81
22/6 Lunalove
23/6 Thorax
24/6 Pumpan90
25/6 Systeryser33
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
Smulan87
27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool, Meej
28/6 FGK
29/6 mor till 2 väntan på nr3
+PLUS-lista +
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
14/6 ettlitetsyskon
15/6 FrökenUtter (bim-2)
15/6 Daphodil BIM-4
16/6 bumlebeez
16/6 ffrida
15/6 Jowian
20/6 Labellas (BIM+4)
21/6 sussovich (Bim-1)
Grattis!
Jag lovar mig själv varje månad att inte tjuvtesta men kunde inte låta bli att testa nu på midsommarafton. Blev såklart negativt med testlagret, inte en tillstymmelse till skugga eller någonting. Är på ÄL+9 (BIM-3), har jag testat för tidigt eller kan jag redan nu ställa in mig på att den här månaden är körd?
Vad roligt att han hade den magkänslan! :D Men det är nog lättare för en utifrån än du själv som letar som en galning efter varje symtom. "hmm, idag kanske kaffet inte var lika gott som igår, eller.. kanske jag är gravid". Hahah :D