• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • sussovich

Har Myst Dag 8, 10, 12 och 14 och hade troligen ägglossning dag 11-12... Hoppas på lite tur till plus på midsommarafton :). Va tror ni, ok chanser? :P

• JoWiAn

Hur känner ni er nu efter ägglossning. Brukar vara lite ?dött?, ingen flytning eller känningar.

Känner efter lite nu såklart. Men mer fytning o i magen känns det som jag har mens. Molvärk o lite småkramp som jag brukar ha vid mens. Riktigt lättirriterad med. Är på bim-8....

• Corneliass
    sussovich skrev 2018-06-10 17:52:54 följande:

Har Myst Dag 8, 10, 12 och 14 och hade troligen ägglossning dag 11-12... Hoppas på lite tur till plus på midsommarafton :). Va tror ni, ok chanser? :P

Det låter lovande, vi håller tummarna! :) 
  • sussovich
    Corneliass skrev 2018-06-10 18:11:22 följande:

Det låter lovande, vi håller tummarna! :) 

Hoppas, hoppas, hoppas :D
  • Månflicka
    sycamore skrev 2018-06-10 16:19:55 följande:

Plussade inte förrän efter bim, lite osäker på hur många dagar efter eftersom min cykel varierar mellan 23-28 dagar. Men minst bim+2 iaf. Och då var det med cb digital. Rfsus test var fortfarande negativa då

Jag tror inte att det visade något innan sist heller med första precis på BIM, var jätte svagt test, köpte digitalt för att få det svart på vitt. Så är nog lönlöst för mig att testa innan, slöseri på pengar hur som helst, jag ska hålla mig till efter BIM nu:)

Jag kastas mellan att vara 100% säker på att jag inte är gravid samtidigt som jag tvekar... det stämmer riktigt stämmer med hur jag brukar vara innan mens.... har ingen svullen mage, ömma men inte hårda bröst, har inte lagt på mig så mycket vätska än som jag brukar...

Nu vill jag bars att tiden ska gå och att det ska bli tisdag! Ovissheten gör en knäpp! Haha!
  • Månflicka

Står här och läser och känner mig 100% säker på att jag inte är gravid och känner att det är tråkigt men helt okej... sen känner jag en ilning i brösten som från mjölkgångsrna när man ammade... det var första tecknet när jag var gravid med dottern... fan, va jobbigt, nu fick jag upp hoppet igen, haha, hade just bestämt mig för att inte testa mer förrns efter BIM.

Denna väntan, jag blir knäpp!

• Corneliass
    Felicia1022 skrev 2018-06-10 20:40:27 följande:

Ingen som ser?

Fick bara ett svar förut tror jag :)

Kan ana en liten svag skugga men är osäker!
  • soffipropp1987

Ja, man får försöka att inte överanalysera precis allt hela tiden, detbösta hade ju varit om man inte höll koll på ägglossning och bim hit och dit, tror det stressar min kropp mer än vad jag tror.

Månflicka skrev 2018-06-10 15:51:56 följande:

Tänker att jag ska skriva lite dagbok nu över symptom, så jobbigt att överanalyser allt hela tiden, så att jag minns till nästa månad. Som du säger så vill man ju så gärna. Med första barnet visste jag att jag var gravid innan det visade positivt.

BIM på tisdag jag med. Testade solklart negativt på BIM -5 så nu väntar jag nog och ser bara vad som händer:/

• Månflicka
    Felicia1022 skrev 2018-06-10 20:40:27 följande:

Ingen som ser?

Fick bara ett svar förut tror jag :)

Ser inget tyvärr. Men behöver inte betyda något då det är tidigt och du inte har BIM än. Håller tummarna <3
Svar på tråden BIM juni 2018