BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Har Myst Dag 8, 10, 12 och 14 och hade troligen ägglossning dag 11-12... Hoppas på lite tur till plus på midsommarafton :). Va tror ni, ok chanser? :P
Hur känner ni er nu efter ägglossning. Brukar vara lite ?dött?, ingen flytning eller känningar.
Känner efter lite nu såklart. Men mer fytning o i magen känns det som jag har mens. Molvärk o lite småkramp som jag brukar ha vid mens. Riktigt lättirriterad med. Är på bim-8....
Har Myst Dag 8, 10, 12 och 14 och hade troligen ägglossning dag 11-12... Hoppas på lite tur till plus på midsommarafton :). Va tror ni, ok chanser? :P
Det låter lovande, vi håller tummarna! :)
Plussade inte förrän efter bim, lite osäker på hur många dagar efter eftersom min cykel varierar mellan 23-28 dagar. Men minst bim+2 iaf. Och då var det med cb digital. Rfsus test var fortfarande negativa då
Står här och läser och känner mig 100% säker på att jag inte är gravid och känner att det är tråkigt men helt okej... sen känner jag en ilning i brösten som från mjölkgångsrna när man ammade... det var första tecknet när jag var gravid med dottern... fan, va jobbigt, nu fick jag upp hoppet igen, haha, hade just bestämt mig för att inte testa mer förrns efter BIM.
Denna väntan, jag blir knäpp!
Ingen som ser?
Fick bara ett svar förut tror jag :)

Ingen som ser?
Ja, man får försöka att inte överanalysera precis allt hela tiden, detbösta hade ju varit om man inte höll koll på ägglossning och bim hit och dit, tror det stressar min kropp mer än vad jag tror.
Tänker att jag ska skriva lite dagbok nu över symptom, så jobbigt att överanalyser allt hela tiden, så att jag minns till nästa månad. Som du säger så vill man ju så gärna. Med första barnet visste jag att jag var gravid innan det visade positivt.
BIM på tisdag jag med. Testade solklart negativt på BIM -5 så nu väntar jag nog och ser bara vad som händer:/
Ingen som ser?