Funderar starkt på att vara otrogen!
Varför ska jag inte vara otrogen? Jag är kåt som ett djur, jag börjar bli sjukt frustrerad av min tjejs kyskhet. Tala mig till rätta eller tala omkull mig!
Mvh
Varför ska jag inte vara otrogen? Jag är kåt som ett djur, jag börjar bli sjukt frustrerad av min tjejs kyskhet. Tala mig till rätta eller tala omkull mig!
Mvh
Mvh
Idiot
Idiot
Jag tycker att du ska vara otrogen och sen skriva om det här så får du en hoper galna kärringar efter dig som älskar att döma andra människor. Vänta nu.. de känner jag igen.. Jajustde :) det finns ju redan en sån tråd här :))
Kan finnas många orsaker till hennes kyskhet... både faktorer hos henne men likväl hos dig.... i en relation påverkar man varandras lust... Ens egen påverkan på den andres lust är dock inte alltid alldeles lätt att bedöma särskilt om partnern kanske inte säger något om det för att inte såra dig.
Om "felet" är helt och hållet hennes och du är den perfekte mannen på alla sätt och vis är det nog smidigare att lämna henne för att försöka hitta en partner som du synkar bättre med på det sexuella planet. Varför skulle du vilja ha henne kvar som livskamrat i det långa perspektivet om hon nästan aldrig kan möta dina behov?
Jag vet inte, den enda gången hon riktigt tänder till är när hon får pilla mig i stjärten, eller när jag stryper och knullar henne stenhårt. Jag kan tycka det är nice med variation även n om jag föredrar ganska våldsamt sex så tycker jag det är gött att bara bli riden ibland.
Sen tittar hon till 99% på lesbisk porr och tycker om att styra och bestämma men saknar samtidigt intiativfärmåga
Jag vet inte, den enda gången hon riktigt tänder till är när hon får pilla mig i stjärten, eller när jag stryper och knullar henne stenhårt. Jag kan tycka det är nice med variation även n om jag föredrar ganska våldsamt sex så tycker jag det är gött att bara bli riden ibland.
Sen tittar hon till 99% på lesbisk porr och tycker om att styra och bestämma men saknar samtidigt initiativförmåga
Det värsta med allt är att överallt är det brudar som flörtar och jag är liksom knappt vad 30, vältranad 100kg + och väldigt dominant till naturen. Jag tror egentligen att min sambo ville ha en spröd och mjuk kille som hon kan knulla i röven med en strapon.
Otorhet är nog inte lösningen för dig. Otrohet bryter ner den drabbade, och faktiskt även ofta den otrogne.
Hur är ert förhållande i övrigt? Barn? Gemensam bostad? Hur länge etc? Ser ni ändå inte en framtid tillsammans kanske det är dags att fundera redan nu på vad ni vill ha.
Bor ihop, barn ihop, vart ihop 4år.
Hon har aldrig varit speciellt sexuell av sig, vad saker bottnar i kan man gräva i hur länge som helst, men jag är rädd att hon faktiskt inte är speciellt attraherad av mig. Jag vill bara känna mig uppskattad, någon form av fysisk bekräftelse vore trevligt och när vi väl ligger vill hon att det ska gå snabbt och verkar inte njuta speciellt mkt heller. Buhu jaja.
Bor ihop, barn ihop, vart ihop 4år.
Hon har aldrig varit speciellt sexuell av sig, vad saker bottnar i kan man gräva i hur länge som helst, men jag är rädd att hon faktiskt inte är speciellt attraherad av mig. Jag vill bara känna mig uppskattad, någon form av fysisk bekräftelse vore trevligt och när vi väl ligger vill hon att det ska gå snabbt och verkar inte njuta speciellt mkt heller. Buhu jaja.
Tråkigt att höra. Liknar rätt många andra trådar här på familjeliv...
Var sexlivet lika "trist" redan innan ni skaffade barn?
Hur menar du att du inte får kontakt med henne?
Det man brukar prata om i sådana här situationer är kommunikation.
Har ni diskuterar saken? Kan ni föra en öppen, ärlig dialog? Vet hon vad du tycker? Vet du vad hon tycker?
Hur menar du att du inte får kontakt med henne?
Det man brukar prata om i sådana här situationer är kommunikation.
Har ni diskuterar saken? Kan ni föra en öppen, ärlig dialog? Vet hon vad du tycker? Vet du vad hon tycker?
Ja vi pratar och vi pratar djupt och länge.