• xMalin

    37 år och två barn innan på 13 & 15 ????

    Fick ett litet streck idag. Blev som jag misstänkte. Ligger i badet och drar ut på att berätta för min man. Orka igen efter 13 år? Han är 39 snart... berätta gärna hur du har gjort? Hur det gick med barn så sent? Massa intressanta och ärliga svar vore toppen. Kram på er

  • Svar på tråden 37 år och två barn innan på 13 & 15 ????
  • InaLo

    Är 40 år och har en 17,12 och 6år och nu gravid i V 29. Så spännande. Längtar så. Har fått många höjda ögonbryn när folk ser att jag är gravid. Frågan i fall det är planerat har jätte många ställt. Tänkte i dag när mina tre barn följde med mig och handla och jag med min mage att det nog ser kul ut. Jag tänker att man har ett extra ansvar att ta hand om sin hälsa när man skaffar barn så sent.

    Grattis till plusset.

  • Ina82

    Jag är 36 år. Äldsta fyller 15 i år, andra barnet är 12 år, tredje 2 år och fjärde blir 2 veckor. Jag har fått enbart positiva reaktioner. Speciellt från stora syskonen som verkligen tycker småsyskonen är bäst. Känns riktigt kul med stora och små barn. Vi hjälps mycket åt med de mindre barnen och även mina stora killar hjälper till utan att jag alls behöver be dem.

  • Let it Rain

    Jag antar att hela skillnaden ligger i att du har så gamla barn och nu måste börja om.

    Själv fick jag mitt första vid 37, och nu väntar jag det andra vid 39. Känns jättebra och mår fint. :) Så för min del känns det inte ett dugg sent utan alldeles lagom.

  • Anonym (.....)

    min mamma var 37 när jag föddes, har två äldre syskon, inget konstigt med det, pappa var 40. Tuta och kör vetja :)

  • Fröken Sol

    Både jag och mannen blir 40 i sommar. Jag har en snart 17-åring och en snart 15-åring sedan tidigare och nu väntar vi mitt tredje och mannens första barn till midsommar. Det är ju fantastiskt att få möjligheten att få barn igen. :) Men jag måste erkänna att det kändes lite läskigt i början, fast vi planerade graviditeten.. Nu tänker jag mer på vilken gåva det är att få syskon, oavsett ålder. Lycka till!

  • OPP

    Jag är också 37. Har 3 barn varav minsta är 10 år. Är nygravid efter 3 års försök men många gånger har jag också funderat om jag orkar börja om. Men samtidigt så är jag jätteglad och hoppas att denna graviditet håller i sig med 3 mf i bagaget. Detta blir min och min mans första gemensamma barn. Han har inga sedan innan. Grattis och lycka till.

Svar på tråden 37 år och två barn innan på 13 & 15 ????