Inlägg från: Anonym (Sandra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sandra)

De som inte plastikopererar sig i framtiden?

Alltså de flesta som är riktigt gamla och riktigt opererade ser tyvärr inte speciellt bra ut. Tänker på t.ex Sylvester Stallones mamma , googla henne.

Men även 60-nånting som har överdrivit med fillers och operationer t.ex Madonna och Kris Jenner, och de har ändå jättemycket pengar och kan gå till de bästa kirurgerna.

Då tycker jag nog att de som inte är opererade eller iallafall inte så mycket i den åldern oftast ser bättre ut.

Är inte emot plastikoperationer alls, har själv gjort brösten och läpparna och vill göra lite fillers i ansiktet (är 30 nu), men tror inte man ska överdriva, och äldre kändisar som är superopererade brukar väl mest bli hånade för det i tidningar ?

• Anonym (Sandra)

Tänker också att man kan se bra ut som äldre om man t.ex tränar mycket och försöker leva ganska hälsosamt. När man är 60 eller 70 behöver man inte vara fri från rynkor för att se bra ut tycker jag.

Men om du tänker på 20-30-40 åringar som vill ta bort smårynkor och sånt så vet jag inte.

Man vill ju såklart inte se gammal ut för sin ålder känner jag. Jag är t.ex ensamstående mamma o jobbar natt och skulle gärna ta bort påsar/mörka ringar under ögonen.

Botox och fillers kostar ju inte så mycket heller så det är inte bara överklassen som har råd med det .

• Anonym (Sandra)
    Anonym (jasså) skrev 2018-05-04 19:00:00 följande:

Det är ju bara att titta på alla kändisar i Hollywood för att veta att det där inte är sant. De har råd att använda de dyraste och bästa kirurgerna men ser ändå konstiga ut.

Precis. Det syns nästan på alla.
Svar på tråden De som inte plastikopererar sig i framtiden?