Spåra min mans Iphone
Nej, det finns det inte. Om du inte har rätt utrustning och kunskap, vilket jag antar att du inte har eftersom du frågar. Vad tror du om att bara fråga honom?
Nej, det finns det inte. Om du inte har rätt utrustning och kunskap, vilket jag antar att du inte har eftersom du frågar. Vad tror du om att bara fråga honom?
Ta det lungt, samla på dig bevis men visa inte att du misstänker någon. Då blir han bara bättre på att gömma allt.
Lycka till! TS dricker han sig någonsin full? I så fall är det bara till att vänta tills han somnar sen för du hans tumme över touch ID'n.
Har ni gemensam dator? Ladda ner ett spion program där då. Snart har du hans gmail/Hotmail login information. Kostar typ 1000 spenn men det är det värt.
Har du en extra ipad hemma? Ladda ner "find my phone". Gratis app, sen lägger du din telefon (utan ljud på) i hans bil. Fråga var han ska eller har varit. Ljuger han då så är du lite närmare sanningen.
Att fråga någon som är otrogen är helt meningslöst (men det visste du nog redan)...
Ta det lungt, samla på dig bevis men visa inte att du misstänker någon. Då blir han bara batter att gömma allt.
Lycka till!
Jo men i en regnbågarnas land där enhörningarna springer fria så funkar ju sånt jätte bra!
Men för oss andra så räcker det men en lite Google undersökning för att lära sig att dom som är otrogna ljuger om sånt.
Eller så har du (som jag) erfarenhet av att just fråga och sen bli ljugen rätt upp i ansiktet.