• sextiotalist

Spåra min mans Iphone

Åh en till som vill göra olagligt datorintrång. Jag hade lämnat på dagen om min sambo hade gjort något sådant. Tilliten hade varit förstörd. Jag hade hanterat det bättre om han hade varit otrogen

• sextiotalist
    melissa85 skrev 2018-05-04 14:27:50 följande:

Jag vill veta om han är skyldig. Därför vill jag kunna läsa han sms.

Men det du vill göra är olagligt och kommer med all säkerhet förstöra tilliten mellan er.

Trots din sk magkänsla så har du inte rätten att göra det
  • sextiotalist
    Jodyanna skrev 2018-05-04 15:41:33 följande:

Du kanske kan säga att du just nu har en dålig magkänsla och att de skulle kännas bra att bara få kolla så du kan känna dig lugnare. Har han inget hemligt kommer han ge dig telefonen och göra så att du känner dig trygg. Blir han galen så lär han dölja något.

Jag hade blivit förbannas oavsett. Varken jag eller sambon tittar i varandras mobiler, vi hade inte accepterat att man hade gjort det och hade någon av oss ställt frågan, så hade vi inte blivit nöjda alls
  • sextiotalist
    Jodyanna skrev 2018-05-05 10:10:08 följande:

Aldrig förstått att man blir förbannad för de eller har hemliga koder på telefonen.

Vi lånar varanns telefon och tar dem mobil som ligger närmast om man ska kolla något eller ringa nån. Spelar ju ingen roll vad han ser i min telefon. Vad är de som du skulle bli förbannad på? Skulle du bli arg om din partner skulle behöva låna din telefon för att ringa någon när den egna mobil är urladdad eller borta?

Jag undrar bara av nyfikenhet : -)

I min telefon finns förtroende från mina vänner, inget som jag anser (och han för den delen heller vill ta del av). I hans telefon finns mail och sms som berör klubben han är ordförande i, det finns saker som jag varken vill eller har rätt att del av, min jobbtelefon innehåller mail av arbetskaraktär
  • sextiotalist

Aldrig förstått att man blir förbannad för de eller har hemliga koder på telefonen.

Vi lånar varanns telefon och tar dem mobil som ligger närmast om man ska kolla något eller ringa nån. Spelar ju ingen roll vad han ser i min telefon. Vad är de som du skulle bli förbannad på? Skulle du bli arg om din partner skulle behöva låna din telefon för att ringa någon när den egna mobil är urladdad eller borta?

Dessutom hahaö

Dessutom har jag direktaccess till dropbox på båda telefonerna, som facklig förtroendeman så har jag tystnadsplikt och det som går under det ligger på dropbox (inget som ens arbetsgivaren har rätt att se)
  • sextiotalist
    Jodyanna skrev 2018-05-06 20:52:55 följande:

Okej då förstår jag Hur ni tänker kring de : -)

Hade vi inte haft den ömsesidiga respekten, då hade det inte fungerat
  • sextiotalist
    melissa85 skrev 2018-05-07 08:06:30 följande:
    Jag är väldigt lugn idag, men det är alltid så upp och ner.. En dag så skiter jag i det, nästa dag blir jag typ crazy av paranoia. Ska kanske säga att vi har det mycket bra i övrigt, han är en väldigt kärleksfull människa, som kommer och säger typ 5 gg om dagen hur mycket han älskar mig. Så nej- hans beteende antyder INGET, för han är den rena drömmen när det gäller mig, men, men.. men jag vill inte att han går bakom min rygg.. Hans telefon gör mig galen.
    Du kommer troligen förstöra ditt förhållande med din svartsjuka och ditt kontrollbehov. Gå bakom din rygg, har han ingen rätt att ha egna relationer, eller måste du veta exakt vad han gör hela tiden.
  • sextiotalist
    Jodyanna skrev 2018-05-07 20:04:11 följande:

Klart man kan ha egna relationer. Men i ett förhållande brukar man veta om varandras kompisrelationer. Inte att man är tvungen att berätta men de är ju väldigt naturligt att känna till eller känna sin partners kompisar. Skillnad med en kärleksrelation vid sidan av. De är ju de Ts är orolig för. Inte bara vänner/kollega.

Men hon skriver att han är kärleksfull, inget i hans sätt tyder på att han skulle ha en affär. Dvs endast hjärnspöken hos ts.
Svar på tråden Spåra min mans Iphone