Spåra min mans Iphone
Åh en till som vill göra olagligt datorintrång. Jag hade lämnat på dagen om min sambo hade gjort något sådant. Tilliten hade varit förstörd. Jag hade hanterat det bättre om han hade varit otrogen
Åh en till som vill göra olagligt datorintrång. Jag hade lämnat på dagen om min sambo hade gjort något sådant. Tilliten hade varit förstörd. Jag hade hanterat det bättre om han hade varit otrogen
Jag vill veta om han är skyldig. Därför vill jag kunna läsa han sms.
Du kanske kan säga att du just nu har en dålig magkänsla och att de skulle kännas bra att bara få kolla så du kan känna dig lugnare. Har han inget hemligt kommer han ge dig telefonen och göra så att du känner dig trygg. Blir han galen så lär han dölja något.
Aldrig förstått att man blir förbannad för de eller har hemliga koder på telefonen.
Vi lånar varanns telefon och tar dem mobil som ligger närmast om man ska kolla något eller ringa nån. Spelar ju ingen roll vad han ser i min telefon. Vad är de som du skulle bli förbannad på? Skulle du bli arg om din partner skulle behöva låna din telefon för att ringa någon när den egna mobil är urladdad eller borta?
Jag undrar bara av nyfikenhet : -)
Aldrig förstått att man blir förbannad för de eller har hemliga koder på telefonen.
Vi lånar varanns telefon och tar dem mobil som ligger närmast om man ska kolla något eller ringa nån. Spelar ju ingen roll vad han ser i min telefon. Vad är de som du skulle bli förbannad på? Skulle du bli arg om din partner skulle behöva låna din telefon för att ringa någon när den egna mobil är urladdad eller borta?
Okej då förstår jag Hur ni tänker kring de : -)
Klart man kan ha egna relationer. Men i ett förhållande brukar man veta om varandras kompisrelationer. Inte att man är tvungen att berätta men de är ju väldigt naturligt att känna till eller känna sin partners kompisar. Skillnad med en kärleksrelation vid sidan av. De är ju de Ts är orolig för. Inte bara vänner/kollega.