• Canadasvensk

Spåra min mans Iphone

sextiotalist skrev 2018-05-04 15:44:19 följande:
    Jag hade blivit förbannas oavsett. Varken jag eller sambon tittar i varandras mobiler, vi hade inte accepterat att man hade gjort det och hade någon av oss ställt frågan, så hade vi inte blivit nöjda alls
    Alla som läser FL vet att du aldrig skulle titta i din partners telefon. Jätte bra för er ju!  Skrattande

Men nu skrev TS just det här:

"Och snälla, kom inte med svar "detta är olagligt", "det är inte ok att snoka i nån annans telefon" etc etc, för det vet jag själv."  Drömmer

• Canadasvensk
    Ta det lungt, samla på dig bevis men visa inte att du misstänker någon. Då blir han bara bättre på att gömma allt.

Lycka till! 
    melissa85 skrev 2018-05-04 14:17:25 följande:
    Skulle jag kunna göra, men han har touch ID.. Det är kört för mig, va?

TS dricker han sig någonsin full? I så fall är det bara till att vänta tills han somnar sen för du hans tumme över touch ID'n.  

Har ni gemensam dator? Ladda ner ett spion program där då. Snart har du hans gmail/Hotmail login information. Kostar typ 1000 spenn men det är det värt.

Har du en extra ipad hemma? Ladda ner "find my phone". Gratis app, sen lägger du din telefon (utan ljud på) i hans bil. Fråga var han ska eller har varit. Ljuger han då så är du lite närmare sanningen.

Att fråga någon som är otrogen är helt meningslöst (men det visste du nog redan)...

Ta det lungt, samla på dig bevis men visa inte att du misstänker någon. Då blir han bara batter att gömma allt.

Lycka till! 

• Canadasvensk
    Olikoli skrev 2018-05-04 22:19:15 följande:
    Eller så konfronterar man sin partner och frågar rätt ut istället för att göra allt detta.
    Jo men i en regnbågarnas land där enhörningarna springer fria så funkar ju sånt jätte bra!   Tomte

Men för oss andra så räcker det men en lite Google undersökning för att lära sig att dom som är otrogna ljuger om sånt.

Eller så har du (som jag) erfarenhet av att just fråga och sen bli ljugen rätt upp i ansiktet. Flört
  • Canadasvensk
    Olikoli skrev 2018-05-05 00:57:30 följande:
    Så du har varit tvungen att googla saker om din partner? Wow, du måste ha haft bra förhållanden... Helt ärligt, jag ser inte problemet med att fråga rätt ut. Nej, det har jag inte men jag har fått frågan och erkänt direkt.
    Japp, helt riktigt, jag var tvungen att googla på hur man avslöjar en otrohet partner (För tills man hittar bevis är man ju bara en dryg, kontrollerande svartsjuk partner).

Nej jag hade inte ett bra förhållande (uppenbarligen) men jag trodde jag kunde lita på henne efter 13 år tillsammans...

Så ja,jag frågade rätt ut mer än en gång. Det gjorde hennes mamma också men hon ljög för henne också.

Jag skildes kort efter att det uppdagades dock... Cool
Svar på tråden Spåra min mans Iphone