Över kåt
Ja,jag är en kvinna som levt med min sambo i drygt sex år. Efter många om och men har jag kommit fram till att tydligen är jag den kåta av oss två,
Jag gillar sex. Alltid gillat sex och kommer alltid att gilla sex. Men med tiden har hans sug efter sex minskat radikalt från att ligga ett par ggr i veckan dom första två åren till att i perioder om halvår inte ligga alls, börjar jag tröttna. I dom perioderna har förvisso både han och jag haft svackor i vårt mående och då har det liksom varit ok, men nu dom senaste två åren är det inte ofta han initierat sex. Många gånger har jag legat med honom när jag inte själv varit super på hugget men, jag har saknat han och hand kropp så mycket att jag har kommit igång lite senare. Många gånger är det överstökat när han är färdig och jag är inte ens på långa vägar klar. Men det är då färdigt. När jag sen ber om att han ska vara med mig när jag själv ser till att bli färdig senare på dagen eller en stund senare orkar gan inte eller muttrar så att jag får intrycket av att han tycker att det är jobbigt att vara med mig. När jag då inte kräver ens att han ska knulla mig.
Så många gånger som jag fått ordna min orgasmer själv på kvällarna när han sover för att hag fattar att uppenbarligen så är jag mer kåt en honom kan jag leva med. Men när jag då vill ha sällskap och närhet när jag själv ordnar min orgasm, för att inte känna mig helt jävla bortstött. Någon gång ibland möts jag av, jag orkar inte, nej inte nu. Nej, nej, nej eller rent av blir helt jävla ignorerad.
Va fan?! Har han tappat suget på mig? Knullar han någon annan? Är det mig det är fel på?
Ja blir ledsen. För jag tycker jag kompromissar men tydligen räcker inte det.
Sorry för långt inlägg, behöver ventilera.