Inlägg från: Anonym (OlikaLust) |Visa alla inlägg
  • Anonym (OlikaLust)

Över kåt

Tror mest det hänger samman men olika grad av lust. Mannens lust är ganska enkel... efter vår orgasm tappar de flesta kåtheten inom ett par minuter..... och motivationen att anstränga sig föe sin partnern minskar därför ofta. Ett tips är att du inte låter honom få orgasm förrän du är nöjd.... Förmodligen lite längre startsträcka för dig också. Kanske kompromisslösning hade varit ok.... Ni möts halvvägs när det gäller hur ofta ni har sex?

Har samma situation som dig, fast jag är man. Kommer separera inom kort och avsaknad av sex och bekräftelse är en av de största orsakerna... Är trött på att bli avvisad och inte känna mig sedd i relationen.

Hoppas iaf att ni lyckas hitta tillbaka till varandra.

• Anonym (OlikaLust)

Förstår vad du menar... Dessa ständiga avvisningar är oerhört jobbiga att ta gång på gång. Någonstans nådde iaf jag slutsatsen att jag har tagit sådana som det räcker. Nu är det blicken framåt som gäller och förhoppningsvis hittar jag snart en kvinna som vill spendera tid med mig och som inte känner sig besvärad om jag åtrår henne och vill mer än bara sitta och prata.

• Anonym (OlikaLust)
    Anonym (Kompromiss) skrev 2018-05-06 14:43:34 följande:

Ja, det tär på ens själv bild och tyvärr så blir det ju lite upphetsande när andra uppmärksammar en och visar ett intresse som hos honom verkar vara som bortblåst.

För hur jag än gör så duger inte det.

I hear you.... so very true!

Att sedan slitas mellan lust och moral, vilket blir följden, är tyvärr inte heller något som skapar glädje.... snarare mer frustration.
  • Anonym (OlikaLust)
    Anonym (Kompromiss) skrev 2018-05-06 17:39:22 följande:

Jag har inte gjort något, men jag Vill ju bli sedd.

Så trött på att gå runt i vårt hem som ett spöke som sköter hemmet och jobbar och ligger när det uteslutande lämpar sig för honom.

Jag är nog i grund och botten för snäll, för kompromissar och för lätt att prata tänja på dom egna gränserna.

Undra hur mkt av vår relation som skulle ba kvar om jag började sätta gränser och inte kompromissa med allt. ????

Precis vad jag syftade på... du vill bli sedd och bekräftad men vet att det inte är moraliskt rätt att löpa linan ut så länge du är tillsammans...... med en som inte verkar se dig. Jobbigt läge.

Mkt möjligt att du är för snäll... Många av oss män har en tendens till att bli bekväma och sluta anstränga sig för våra partners efter ett tag... Många förstår inte att relationen behöver underhållas och i viss mån behöver man vinna sin partners gunst igen och igen. Det funkar inte att vara Mr Perfect i början och sen bli Mr. Comfortable.
  • Anonym (OlikaLust)

En bekant till mig sa vis ett tillfälle om sin sambo... "Ja hon ser ju inte så bra ut, men hon tar hand om mig.... och det är ju skönt att ha någon också"... Gissa om jag tappade respekten ordentligt för honom. Bara så hemskt att tänka så. Falskt mot sin sambo och falskt mot sig själv.

Svar på tråden Över kåt