Inlägg från: Anonym (Ironi?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ironi?)

Ställa in dejt?

Anonym (ts) skrev 2018-05-07 22:15:17 följande:

Jag har pratat med en kille ett par veckor och nu har vi äntligen bestämt att vi ska ta en dejt på onsdag. Både han o jag har barn. Han har verkat vara jätteintresserad fram tills igår ungefär. Vi har kunnat prata om allt, även sex! Och han har gett ett seriöst intryck. Nu är han iskall, det är bara jag som hör av mig och han ställer knappt frågor tillbaka. Jag frågade om han ser fram emot att ses på onsdag o sen skrev jag att jag var nervös inför att dejta igen. Då svarar människan, citat: är det en dejt?? Då blir jag nervös!

Ärligt talat är jag inte så pigg på att träffa honom längre när han har gått från att skriva massa positiva saker till att knappt svara på tilltal. hur hade ni gjort? Snälla svar tack.

Kanske var dålig ironi från hans sida? Har ni bytt bilder på kuk och fitta?
  • Anonym (Ironi?)
    Anonym (ts) skrev 2018-05-07 22:23:04 följande:
    Magkänslan säger annat tyvärr, att jag inte är så spännande längre. Nej, sådana bilder har vi inte skickat.
    Ja, får du den känslan så pausa kontakten. Har ni bestämt tid och plats?

Bara nyfiken, hur gamla är ni?
  • Anonym (Ironi?)
    Anonym (ts) skrev 2018-05-07 22:27:21 följande:
    Vi är 33. Inte bestämt tid o plats. Dåligt tecken?
    Kan inte jag exakt göra, men det där han skrev var ju bra konstigt och heller inte trevligt.

Hade pausat kontakten, tror jag. Du får dejta mig istället.
  • Anonym (Ironi?)
    Anonym (ts) skrev 2018-05-07 22:30:52 följande:
    Du menar det han skrev om att det är en dejt, och att han blev nervös?
    Jag kan bara gissa, men lät som han blev off.

Kan tänka mig att alla har mycket på gång på de där sidorna, man skriver till tre-fyra olika.

Jag är singel och vi kan gå på dejt. Är trevligare än honom. Lovar.
  • Anonym (Ironi?)
    Anonym (N) skrev 2018-05-08 00:25:05 följande:

Jag tycker kanske du överdriver lite? Herregud liksom, du hade kunnat vänta och se om ni nu pratat så himla länge? Ett-två lite fel meddelanden och du ställer in? Ni pratade om att ses, för dig kanske det är en dejt, för honom kanske en dejt är att han ska bjuda på värsta fina restaurangen och gärna i närheten av nått fint promenadstråk och så på med finkläderna ect.

Många tycker att det är svinjobbigt att hålla på med dessa meddelanden, nu hade ni en träff inbokad och han kanske slappnade av lite, (tyvärr), och tog tag i nått hemma eller dylikt.

Tänk vad allt är lättare I R L. Detta eviga mailande fram och tillbaka som ibland säger så minimalt lite om hur man fungerar tillsammans i verkligheten.
  • Anonym (Ironi?)
    Anonym (ts) skrev 2018-05-08 20:28:20 följande:

Han skrev sen att han inte har haft tid o svara, och att han såg fram mot dejten också. Men sen dess har det varit knäpptyst och vi ska ju ses imon o har fortf inte bestämt nåt. Så det är rätt kört. Fattar inte varför det blir såhär. Varför hålla på med massa spel.

Märklig stil.

Då dejtar du och jag istället.

Ha ha...
  • Anonym (Ironi?)
    Anonym (ts) skrev 2018-05-08 20:32:53 följande:
    Vad kan man dra för slutsatser?
    Av det du varit med om?

Vet inte exakt, kanske att han håller igång några samtidigt. Det är vanligt.

Många försöker ha flera på gång. Som back-up ifall någon faller bort.
Svar på tråden Ställa in dejt?