Anonym (Någon) skrev 2018-05-11 14:39:55 följande:
Om det gör ont på det där sättet så är det din kropp som flaggar för att något inte är okey. Som det låter på dig har du passerat de två muskelgrupperna som majoriteten har problem med och nu gör det ont längre in när du försöker passera böjen. Jag har haft några kvinnliga partners där de gillade väldigt stora dildos men även analfisting så jag anser att jag kan anatomin hyffsat bra men främst tecken på att något inte är som det skall. Jag tycker att det du beskriver är något som din kropp inte klarar av. Att säga att det automatiskt inte är farligt är bara ett retorisk resonemang som beror på vad man jämför med och var det gör ont. Du försöker föra in något längre in än vad din kropp fixar och därför gör det ont. Varför då försöka träna fram det och riskera skador. Speciellt när det sker i samband med BDSM då det finns en risk att feltolka signalerna från den som är sub och topen inte är väldigt uppmärksam.
Tack för ditt svar! Som jag skrev från början "går det inte så går det inte", jag ville mest kolla med mer erfarna personer om det är nåt som kanske försvinner med tiden eller om det kunde vara något som gör ont som inte är farligt (t ex har man ägglossning kan det göra väldigt ont att ha vaginalt sex, den smärtan är ju inte någon som är farlig). Vi får helt enkelt kolla hur pass långt det går utan att det gör mycket ont o sen hålla oss där!