Helt orakad kvinna !
Var är alla orakade kvinnor ?är ni helt orakade? Kram
Var är alla orakade kvinnor ?är ni helt orakade? Kram
Mizzy, vill du vara orakad ?
Mizzy, vill du vara orakad ?
Härligt för tjejerna/tjejen du har. Min man vill knappt ta på mig om inte jag är helrskad och fixad.
Det hade varit underbart och häftigt att ha en man som tänder på en när man är orakad. Har aldrig hänt eller aldrig träffat på någon kille som tänt på det.
Ok ,ja kan vara det som är situationen för många, att en är inpräntad hos många tjejer ? Jag är 38 år, skriv privat Mizzy ?
Härligt Mia, skönt :)
Anonym f ? Ålder ?
Jag känner mig såklart mer fräsch när håret är borta men sen har man fått det präntat i huvet att man ska se ut så
Okej , trivs så förstår jag ;) snyggt och på sommarn helrakad?
Fint , håller med ;) snyggast , kram
Vem präntar in sånt i ditt huvud?? Dina pojkvänner?? Jag jar faktiskt ingen aning om hur andra kvinnor ser ut därnere, o ingen kille har bett mig att frisera mig på något särskilt sätt.
Skriv privat till mig Mizzy :)
Håller med trådskaparen. Önskade alla kvinnor kunde se ut som de gjorde på70-talet naturligt vackra och håriga mellan benen. Säger att naturligt är bäst varför raka bort håret?
Håller med :)
Skriv gärna här i tråden all orakade kvinnor. Vi söker efter ljus och lykta efter er. Vill också ha en flickvän med orakad mus. Finns inget sexigare en naturlig buske..
Håller med:) och samma här !
=)
Killar jag träffat sen har man ju idealet, redan när man var ung så dkulle det vara hel rakat
Struntar inte ultrafeminister i det där med att raka sig?
Bli medlem i F! nu innan valet. Låtsas att du hatar patriarkala vita svenska män och att du vill att alla 65 miljoner flyktingar ska komma till Sverige
Då får du ligga.