• Jonas816666

Helt orakad kvinna !

Var är alla orakade kvinnor ?är ni helt orakade? Kram

• Svar på tråden Helt orakad kvinna !
  • Jonas816666

Mizzy, vill du vara orakad ?

• Anonym (Mizzy)
    Jonas816666 skrev 2018-05-11 23:20:46 följande:

Mizzy, vill du vara orakad ?

Asså jag vet inte, jag tror aldrig att hag visat mig orakad eller inte vaxad för en man. Tanken är lite läskig haha.

Jag känner mig såklart mer fräsch när håret är borta men sen har man fått det präntat i huvet att man ska se ut så.

Jag är 35, hur gammal är du?
  • MiaMammut
    Anonym (Mizzy) skrev 2018-05-11 23:08:14 följande:

Härligt för tjejerna/tjejen du har. Min man vill knappt ta på mig om inte jag är helrskad och fixad.

Det hade varit underbart och häftigt att ha en man som tänder på en när man är orakad. Har aldrig hänt eller aldrig träffat på någon kille som tänt på det.

Men Gud vad jobbigt att alltid hålla på att ansa sig överallt. Jag rakar mig under armarna ibland, benen ibland och trimmar Trekanten ibland. Sällan samtidigt. Aldrig någon kille som klagat på det... en kille jag hade tyckte inte om att jag rakade mer än vanlig bikinitrimning, han kände det som att jag såg ut som ett barn. Han ville ha en Quinna... :)
  • Jonas816666

Ok ,ja kan vara det som är situationen för många, att en är inpräntad hos många tjejer ? Jag är 38 år, skriv privat Mizzy ?

• MiaMammut
    Anonym (Mizzy) skrev 2018-05-11 23:38:40 följande:

Jag känner mig såklart mer fräsch när håret är borta men sen har man fått det präntat i huvet att man ska se ut så

Vem präntar in sånt i ditt huvud?? Dina pojkvänner?? Jag jar faktiskt ingen aning om hur andra kvinnor ser ut därnere, o ingen kille har bett mig att frisera mig på något särskilt sätt.
  • MiaMammut
    Jonas816666 skrev 2018-05-11 22:51:12 följande:

Okej , trivs så förstår jag ;) snyggt och på sommarn helrakad?

På sommaren ansad. Någorlunda. Ibland lite mer, men aldrig helt. Tycker det ser helt sjukt ut på en vuxen människa.
  • Jonas816666

Fint , håller med ;) snyggast , kram

• Anonym (Mizzy)
    MiaMammut skrev 2018-05-12 00:33:21 följande:

Vem präntar in sånt i ditt huvud?? Dina pojkvänner?? Jag jar faktiskt ingen aning om hur andra kvinnor ser ut därnere, o ingen kille har bett mig att frisera mig på något särskilt sätt.

Killar jag träffat sen har man ju idealet, redan när man var ung så dkulle det vara hel rakat
  • Jonas816666

Skriv privat till mig Mizzy :)

• Anonym (Tjejer raka er inte)

Håller med trådskaparen. Önskade alla kvinnor kunde se ut som de gjorde på70-talet naturligt vackra och håriga mellan benen. Säger att naturligt är bäst varför raka bort håret?

• Anonym (Tjejer raka er inte)

Skriv gärna här i tråden all orakade kvinnor. Vi söker efter ljus och lykta efter er. Vill också ha en flickvän med orakad mus. Finns inget sexigare en naturlig buske..

• Jonas816666

Håller med:) och samma här !

• MiaMammut
    Anonym (Mizzy) skrev 2018-05-12 00:39:52 följande:

Killar jag träffat sen har man ju idealet, redan när man var ung så dkulle det vara hel rakat

Du har fått det idealet förmedlat till dig via pojkvänner då, menar du? De har kommenterat din behåring o bett dig raka dig?? Jag skulle blivit helt knäckt om mina killar tyckte jag var för hårig. Då. Nu för tiden ligger man ju med "äldre" män +40 (av naturliga skäl)o de kanske inte bryr sig så. Eller så träffar du av nån anledning en viss typ av killar.
  • Anonym (F!??)

Struntar inte ultrafeminister i det där med att raka sig?

Bli medlem i F! nu innan valet. Låtsas att du hatar patriarkala vita svenska män och att du vill att alla 65 miljoner flyktingar ska komma till Sverige

Då får du ligga.

Svar på tråden Helt orakad kvinna !