Han älskar mig inte längre.....
Om det absolut inte funnits tecken innan så låter det mer som att han fått intresse för någon annan, en månad är kort att "veta" att man vill göra slut. Kan du ha missat något tecken?
Om det absolut inte funnits tecken innan så låter det mer som att han fått intresse för någon annan, en månad är kort att "veta" att man vill göra slut. Kan du ha missat något tecken?
Förstår det är jobbigt TS men det är mycket bättre prata med kuratorn eller en kompis än att göra det med honom. Han har sagt allt som behövs egentligen, och det vet du innerst inne.
Att du saknar är givet men det blir som sagt inte bättre av att ha kontakt, inte just nu när du mår så dåligt. Du "tror" att du ska må bättre om ni pratar eller ses och det kanske man gör den lilla stunden men så fort samtalet är slut kommer du falla ännu längre ner i det jobbiga eftersom du nu fick en liten gnutta trevligt. Det blir som en berg och dalbana för dina känslor och du klarar nog inte av det just nu
Att han säger han ska ringa, det är nog mest för att ha vill vara schysst, inte för att han vill bli ihop igen, vilket du nog hoppas.
Jag hade en bekantskap för ett antal år sen (kallar det bekantskap för vi var aldrig ihop ordentligt) och när jag kapade helt fick jag mail i flera månader efteråt, först jätteofta, sedan kanske en gång i månaden bara. Det stod oftast bara så här: "saknar" och sen inget mer.
Snacka om att försöka ge mig dåligt samvete! (eller, det menade han nog inte men jag tog det så) jag svarade aldrig för det var så vi hade bestämt. Du vill inte bli en "sån" TS, håll dig undan, slicka dina sår, ta hjälp av vänner, men kläng inte fast vid honom. Skulle det vara så att han ångrar sig framöver, ja då kommer du märka det. Han vet ju var du finns.
Han är inte intresserad längre, hade han varit hade han hörts av. Så enkelt är det, men eftersom du har svårt att lyfta blicken ovanför soppan krävs det nåt drastiskt.
Ärligt talat; jag tycker du ska LÅTSAS att han hört av sig och sagt att han inte är intresserad längre! Skriv på ett papper eller nåt, LÅTSAS att det är han som gjort detta, att det är hans ord. (låtsas i ditt huvud att ni haft det där telefonsamtalet)
Läs lappen flera gånger om dagen om du vill, tills du nästan tror på att det faktiskt kommer från honom. Det kanske låter helknäppt men det kan faktiskt fungera.
Det blir lite som elitidrottare när de föreställer sig om och om igen, hur de ska sätta det där målet eller vinna det där loppet.