Inlägg från: Anonym (sorry) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sorry)

Han älskar mig inte längre.....

Jag tänker att en månad inte är särskilt länge att tänka på det. Det har säkert smugit sig på honom, att han inte känner likadant för dig som han gjort tidigare och därför har han inte tagit upp något.

När jag har känt så har jag alltid hoppats på att känslorna ska komma tillbaka och därför inte sagt något, för att inte oroa min partner i onödan. Jag tänker faktiskt tvärtom, det var bra gjort av honom att säga det efter bara en månad, att han var så pass ärlig så fort så att du slapp känna dig bortgjord.

Tyvärr är det väl så enkelt att han inte känner som han gjort tidigare, det är nog inget du har kunnat förändra, oavsett om du vetat om hans förändrade känslor eller ej, bara att konstatera faktum. Han är inte kär längre och det är slut, värdelöst för dig som fortfarande har känslor men kanske skönt för honom som inte har känslorna kvar.

Beklagar!

• Anonym (sorry)
    Steffqw skrev 2018-05-13 19:52:24 följande:
    Men man måste kunna ge förhållandet en chans? Ge upp så lätt...??

Jag mår skit....
    Han har kanske gett det en chans under månaden han har tvivlat? Han kanske har kämpat länge inom sig själv att övertyga sig om att han är kär men upptäckt att han inte är det längre. Varken ditt eller hans fel, bara sånt som händer.

Om man inte är kär vill man inte kämpa, det finns liksom inget kvar man vill ha. Jag är jätteledsen för din skull, vet verkligen hur värdelöst det är att bli dumpad.
  • Anonym (sorry)
    Steffqw skrev 2018-05-13 19:59:22 följande:
    Jo han sa att han bearbetat detta själv. Men fattar inte varför han aldrig öppnade sig för mig om det? Vi hade kunnat jobba med det tillsammans. Ge oss både en chans till känner jag att vi borde göra...

Det känns som han ger upp för lätt..Kan inte könslor komma tillbaka?
    Om man inte har känslorna vill man inte behålla förhållandet, dvs man vill inte kämpa för det. Man vill inte ge det en chans eftersom man inte är kär.

Om man inte är kär ger man inte upp för lätt, det finns inga känslor att ge upp, de är bara borta. Det spelar ingen roll om du fått veta det tidigare, du hade inte kunnat påverka honom eller hans känslor. Och nej, jag tror tyvärr inte att känslorna kommer tillbaka.
Svar på tråden Han älskar mig inte längre.....