Inlägg från: Anonym (Jisses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jisses)

Han älskar mig inte längre.....

Det är klart att han inte vill jobba på det när han inte känner sug kär i dug, herregud!

Varför skulle han? Han vill inte binda sig till fel person, kanske inte alls än.

Världen är full av kvinnor och den han är med känner han inte alls för, tänk själv. Du vill jobba på det för att du är kär. Kände du som honom skulle du inte det.

Han kan dock få tillbaka känslorna men det finns inga garantier. Enda sättet är att du släpper taget direkt och sedan ägnar dig helhjärtat åt att älska och ta hand om sig själv. Bara då kan han ändra sig. Du ska inte göra det som ett spel dock utan på riktigt som att du går vidare.

• Anonym (Jisses)
    Steffqw skrev 2018-05-15 10:45:22 följande:

Ja han var min trygghet och fanns alltid där för mig, därför det känns så jävla svårt nu att han inte kommer finnas där för mig, därför jag känner att jag vill ha kvar honom som en trygg punkt i mitt liv, som en trygg vän....vil inte förlora honom :( vet inte vad jag ska ta mig till

Kan inte sova, äta ordentligt, svårt att andas, har inte lust med något....hur länge ska detta pågå? Förstår inte varför jag ska behöva må så här. vad har jag gjort för att förtjäna detta lidande.

Vadå förtjäna? Du förtjänar inte lidande men du förtjänar inte heller honom utan man har sin partner så länge partnern vill själv.

Precis det du skriver här är väldigt kvävande och det kan vara det i sig som kvävt hans känslor. Jag har varit med både om att tappa känslorna för killar som känt att jag varit hela deras värld och att känna att den här killen kan inte leva utan mig, hans mående hänger till 100% på mig, och att som yngre ha känt så själv och då blivit dumpad.

Man orkar inte det och det är inte attraktivt. Tänk själv, du är inte attraherad av honom för att han är ynklig och inte kan andas utan dig utan för att han inspirerar dig till livet och är trygg i sig själv.

Han behöver se samma sak för att bli attraherad själv. Man lockas inte av någon som inte klarar sig utan en.

Man vill ha något att kämpa för, någon att imponera på. Men om partnern är alldeles beroende av en så att man skulle kunna göra vad som helst, tom dumpa dom utan att bli av med dom känner man sig kvävd. Du måste hitta trygghet och kärlek i dig själv innan han kan hitta tillbaka till sina känslor. OM han gör det för man kan tappa känslor.
Svar på tråden Han älskar mig inte längre.....