Inlägg från: Anonym (Han säger ju det nu...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Han säger ju det nu...)

Han älskar mig inte längre.....

Steffqw skrev 2018-05-13 19:27:23 följande:

Förstår bara inte att han inte sagt något till mig? Det kom som en jävla käftsmäll.... Han vill inte ens ge det en chans.....

Jag har pratat med mina närmaste hela helgen, är just nu ensam i min lägenhet men vet inte vad jag ska ta mig till...vill bara prata med honom....

Kanske är jag lite krass i det här men han berättar det ju för dig nu! En månad att känna efter å tänka över situationen så han vet vad han tänker är rätt rimligt tycker jag. Å sedan pratade han med dig rätt omgående. Jag tänker att om han känt som han gör i flera månader men inte sagt något då kan jag förstå din reaktion å frustration. En månad är rätt rimligt tycker jag...
  • Anonym (Han säger ju det nu...)
    Steffqw skrev 2018-06-01 11:12:48 följande:

Jag tror han har glömt mig och gått vidare. Det som gör mest ont är att han inte ens bryr sig å frpgar hur jag mår. Han är okänslig, han visar en sida jag aldrig trodde om honom. Mår så jävla dåligt.

Jag ska inge säga att du har fel, för du har rätt till din åsikt å dina tankar men jag håller inte med dig alls här. Han har tydligt markerat att han inte vill prata med dig. Inte judt nu kanske aldrig. Att han glömt dig är inte då troligt men gan jobbar säkert med sig själv å troligtvis att komma vidare.

Han har sagt att just nu behöver han space, varför skulle han då höra av sig för att fråga hur du mår? Gan mår ju säkert inte så bra själv..., Det betyder inte slls att han är okänslig, glr ni är inte rötillaamnsns längre. Han har inga måsten gentemot dig mer än att lämna tillbaka nycklarna då.

Jag tycker att du ställer orimliga krav på honom å jag tucker du har orimliga krav på hur man avslutar en relation. Han har agerat juste hela tiden, å det verkar som om du överanslyserar allt. Kanske för att det är din första relation som tar slut. Du har fått många bra råd i tråden följ dem så blir det lättare för dig...
Svar på tråden Han älskar mig inte längre.....