Du måste logga in för att svara i en tråd.

• smulpaj01

Han älskar mig inte längre.....

Steffqw skrev 2018-05-13 19:39:53 följande:

De tecken jag fått är väl att ingen har tagit intitativ till sex. Men det är nog mest jag då jag käkar ppiller och verkligen inte haft någon lust,,,,Om han träffat någon annan har han då dolt det väldigt bra....

Han har ju hur lätt som helst att dölja det i så fall. Ni träffas ju bara en gång i veckan och dessutom har ni inte sex. Det är ju faktiskt inte jättekonstigt att han tappat intresset.

Sörj och gå vidare. Träffar du någon du blir kär i och vise versa kommer ni träffas oftare och du kommer vilja ha sex. Detta var inte rätt för dig/er.
  • smulpaj01
    sextiotalist skrev 2018-05-14 09:15:33 följande:

Troligen för att inte göra dig mer illa, väcka falska förhoppningar.

Exakt så är det och efter att ha läst ts inlägg här så är det bra att han inte hör av sig. Ts behöver smälta detta, komma över chocken och sörja att kärleken dog. Sånt är hemskt, men det händer oss alla.

Är det ditt första förhållande ts?
  • smulpaj01
    Steffqw skrev 2018-05-25 22:36:23 följande:
    Idag smsa jag honom och ringde. Jag frågade vad gör du ikväll. Tidigare i veckan hade jag skrivit och undrat om jag kan ringa honom i helgen för jag måste verkligen prata.

Han har varken svarat på mitt sms eller svarat i tele. Jag vill verkligen prata med honom. Jag vill säga till honom att jag inte orkar mer. Jag vill säga att det ska vara slut mellan oss.

FÖr det vi sa till varandra när vi sågs var att han skulle få sitt space. Men jag vill inte hålla på med något space. Jag vill säga till honom att jag är matt, jag orkar inte mer, detta tar all min energi. Jag vill inte längre vänta på honom. Jag vill släppa honom och glömma.

Ska jag smsa honom imorgon om han inte svarar? Och att inte kontakta honom alls även om han ignorerar är inget alternativ. För det handlar om att JAG måate få ett avslut från min sida. JAG måste säga till honom att jag inte vill något mer, aldrig någonsin.

SÅ att han ignorerar mig tycker jag är bara en dålig stil. När jag tydligt har markerat att jag ville prata med honom....
    Ja du behöver ringa honom. Var lugn men saklig (om du kan det, vet att det är svårt), säg som du skrivit här att du faktiskt inte orkar mer att det är över nu och att det var hans val inte ditt (sånt brukar ta ).
    Sedan sörjer du att det på riktigt är över och först då kommer du kunna gå vidare. Du verkar vara en jättefin tjej så du kommer garanterat träffa kärleken igen (den riktiga kärleken )
  • smulpaj01
    Steffqw skrev 2018-06-08 08:42:28 följande:

Jag respekterar att vi har olika viljor. Att han inte vill ha mig accepterar jag. Först gjorde jag inte det, men nu är det OK. Jag kan aldrig tvinga honom.

Men när han sa att han ville göra slut sa han att vi kan vara vänner. DÅ tycker jag han ska visa att han verkligen är en bra vän och råga hur jag mår. Det tycker jag att han faktiskt kan göra.

Jag vet inte om du haft nåt förhållande innan?

Men 9 ggr av 10 är det så man säger. Det betyder absolut INGENTING.

Bara ett sätt att mildra dumpningen.
  • smulpaj01
    Steffqw skrev 2018-06-08 11:38:11 följande:

Han har funderat nu i 2 och en halv vecka. Hur länge ska man fundera egentligen?

Tycker ändå att han borde någon gång höra av sig till mig. Då han sagt att han ville fundera måste han väl ändå fatta att jag sitter och väntar? Därför tycker jag han borde höra av sig och ändå säga nåt, fråga hur jag mår, iaf nåt.

Jag tror inte han funderar alls. Han anser nog att du förstått förstått att det är slut och låter kontakten rinna ut i sanden.
  • smulpaj01
    Steffqw skrev 2018-06-14 08:30:52 följande:

Vad kan vara värt att prova???

Inlägg 395 gissar jag?
  • smulpaj01

Du är superduktig och stark. Är så glad att du börjar må bättre. Det förtjänar du verkligen! Ha en underbar helg nu

• smulpaj01

Du har kommit en lång väg mot att må bättre. Det märks att du är både klok, eftertänksam och stark. Du ska vara stolt över dig själv.
    En vacker dag kommer du träffa Han med stort H och när den dagen kommer så vet du att du är redo, tills dess kan du dejta lite på kul för att få bekräftelse och bygga upp din självkänsla.
    Jag tror på dig och önskar dig all lycka till!

Svar på tråden Han älskar mig inte längre.....