Steffqw skrev 2018-05-25 22:36:23 följande:
Idag smsa jag honom och ringde. Jag frågade vad gör du ikväll. Tidigare i veckan hade jag skrivit och undrat om jag kan ringa honom i helgen för jag måste verkligen prata.
Han har varken svarat på mitt sms eller svarat i tele. Jag vill verkligen prata med honom. Jag vill säga till honom att jag inte orkar mer. Jag vill säga att det ska vara slut mellan oss.
FÖr det vi sa till varandra när vi sågs var att han skulle få sitt space. Men jag vill inte hålla på med något space. Jag vill säga till honom att jag är matt, jag orkar inte mer, detta tar all min energi. Jag vill inte längre vänta på honom. Jag vill släppa honom och glömma.
Ska jag smsa honom imorgon om han inte svarar? Och att inte kontakta honom alls även om han ignorerar är inget alternativ. För det handlar om att JAG måate få ett avslut från min sida. JAG måste säga till honom att jag inte vill något mer, aldrig någonsin.
SÅ att han ignorerar mig tycker jag är bara en dålig stil. När jag tydligt har markerat att jag ville prata med honom....
Ja du behöver ringa honom. Var lugn men saklig (om du kan det, vet att det är svårt), säg som du skrivit här att du faktiskt inte orkar mer att det är över nu och att det var hans val inte ditt (sånt brukar ta

).
Sedan sörjer du att det på riktigt är över och först då kommer du kunna gå vidare. Du verkar vara en jättefin tjej så du kommer garanterat träffa kärleken igen (den riktiga kärleken

)