Han älskar mig inte längre.....
Steffqw skrev 2018-07-18 20:54:37 följande:
Ja han har svarat. Han skrev så här:"Jag undrar självklart hur du mår hela tiden, tänker fortfarande på dig mycket. Har dock fått intrycket av att du vill prata med mig så lite som möjligt och har velat respektera det liksom.."
Jag vet inte hur jag ska tolka hans svar? Jag menar han kan lika bra ljuga, fast varför skulle han?
Jag kände en lättnad av att läsa hans svar. Kanske för jag har fått nya förhoppningar? Eller för att jag äntligen fick ett svar på min fråga jag grubblat på så jävla länge??
:( :( :(
Jag gjorde misstaget när jag gjorde slut med mitt ex att försöka hålla henne glad, kolla läget med henne ibland etc. Resultatet var att det tog ett år innan hon gick vidare. Jag trodde jag var snäll (och ville dämpa min ångest över att ha gjort slut) men istället skapade jag falska förhoppningar, precis som du nu får nu.
Tycker du ska inse att han egentligen bara vill ditt bästa och även om det svider får du vara tacksam att han faktiskt var ärlig och gjorde slut med dig när han tappat känslorna. Jag har varit med om en situation då en tjej var tillsammans med mig bara för att hon inte ville såra mig/vara ensam. Det är verkligen inte kul när man inser det.