Han älskar mig inte längre.....
Steffqw skrev 2018-07-30 07:45:06 följande:
Fast jag lever på som vanligt! Jag går till jobbet, jag umgås med vänner och familj, jag går och klättrar, jag springer varje dag efter jobbet, jag pratar med en kurator, jag läser självhjälps bok.Jag försöker även få honom ur mina tankar. Men det går bara inte! Jag har till och med försökt träffa andra killar för att minska saknaden. Men jag jämför alla bara med honom.
Jag ältar inte längre. Jag tänker inte längre si eller så, om jag hade gjort så, eller sagt nåt, eller träffat honom en sista gång eller skrivit en sista gång. Jag har slutat med det.
Så hur mycket jag än uppehåller mig finns han dagligen i mina tankar och jag tror inte det hjälper om jag får veta om han är med någon ny. Gör nog mig bara mer ledsen..
Du är lämnad och singel, gå vidare med ditt liv. Du kommer aldrig få ett svar på varför han gick, ibland finns det inget svar, det bara blir så. Den gången det är din tur att avsluta någon relation kommer du att förstå.
Om han svarar på dina frågor eller ej spelar ingen roll, om han gör det är det bara för att vara artig. Det kan ju vara så att han känner dig så väl att han vet att om han höll kontakten skulle du aldrig gå vidare (och så verkar det faktiskt se ut) och därför håller han ovanligt låg profil.