Han älskar mig inte längre.....
Men gör det då! Slå, skrik, spy, svimma, sparka och att du tycker han betett sig som en jävla idiot så du får ur dig all skit en gång för alla. Gör nåt, det kan ändå inte bli värre om man ska tolka dina i lägg.
Fattar att det är jobbigt, men det kommer gå över ju fortare du lyckas sluta längta efter honom och accepterar att det är slut.
OK att han ville fundera på sina känslor. Snäll som jag är sa jag ja det får du göra. Snäll som jag är lät jag han fundera ett tag. Men jag tycker han har betett sig oschysst mot mig genom att från början ge mig falska förhoppningar. FÖr dum som jag är trodde jag såklart att han menade allvar, att han skulle fundera på sina jävla fucking känslor!
Han har liksom bara vänt sig bort och aldrig tittat bakåt. Han kunde ha sagt nu har jag funderat klart och jag känner inget. Han kunde iaf hört av sig, det tycker jag är det minsta han kunde ha gjort!!! Med tanke på att vi ändå känt varandra i 2 år och haft något fint ihop. Det är som det aldrig betydde någon, som om jag aldrig betydde något för han.
Nej det kan inte bli värre. Jag har mått sämst. Det har bara varit svart. Men den här killen har fått mig att känna mig värdelös. Jag hade dålig självkänsla innan jag blev dumpad. Men nu, ja nu är den körd i botten kan jag säga.