Porren har gått till överdrift
Hej!
Inlägget kan komma att bli långt.
Jag och min pojkvän har varit ett par i nästan 4månader med lite svajande i mitt humör då jag har bipolär typ 2 och som pricken över i:et så har jag blivit sårad så många gånger tidigare. Han är mycket väl medveten om detta men vi är lyckliga ihop,kan vara oss själva å verkligen njuter av närvaron tillsammans.. MEN det finns ett problem som gör mig frustrerad. Han vill inte ha sex lika mycket som mig. Han är liksom inte nyfiken alls på att lära känna min kropp intimt. Jag frågar han upprepade gånger vad han gillar för något i sängen men får inga konkreta svar. Jag är så fruktansvärt nyfiken på vad han går för i sängen . Men han drar sig tillbaka. Antingen så säger han mitt i sexet "Jag är trött " " jag orkar inte , har så ont i huvudet". ABSOLUT kan jag acceptera att de är så. Men när detta upprepar sig så kan jag inte slappna av i sängen. Man spänner sig å njuter inte för att jag bara väntar på att "jag är trött" ska döda stämningen. Jag har gått i misstankarna på att han antingen kollar extremt mycket på porr som gör att han tappar sexlusten eller så är han inte tillräckligt kär i mig. Jag har aldrig känt att jag måste snoka i hans telefon förens i lördags när han inte såg. Han har inte skrivit med några tjejer sexuellt. Men däremot har han kollat porr söndag-fredag. Vi träffas bara snabbt torsdagar och fredagar för jag jobbar å han är ledig. Sen har vi hela lördagen ihop å då vill man gärna hetta till de på kvällen. Men nu i efterhand förstår jag att eftersom han konsumerar så extremt med porr i veckorna så försvinner sexlusten. Jag var tvungen att berätta att jag kollat i hans telefon. De hade han inte problem med. Men vi startade en djävulsk diskussion där han blev arg över att jag "anklagar" han för å kolla på porr trots att all webbhistorik fanns där. Jag antar att han försökte försvara sig. Jag känner mig så äcklad av tanken att han sitter där å runkar för sig själv å tänder på andra. Usch. Mår så illa. Vill inte att de ska vara så här. Inte nog med de så är de milf:ar han kollar på. Då känner man sig mer värdelös för att jag inte har fött barn. Är de fler som varit utsatta för detta? Hur raderar man dom äckliga bilderna man får uppspelade i huvudet?
Vill inte höra att detta är normalt, för de är inte normalt att konsumera porr så ofta så de går ut över ens partner...