• Anonym (Namntillsessoena)

Namn till våra tvilling tjejer! HJÄLP

Vi behöver tips på namn till våra döttrar, fina och vackra namn. Vill inte ha namn som Lisa, Astrid, Märta, Saga, Elin, Elsa osv. Så tipsa om era finaste tjejnamn till våra små tjejer. Behöver inte vara namn som matchar för varje barn är unikt.

• Svar på tråden Namn till våra tvilling tjejer! HJÄLP
  • Anonym (Freja)

Varför vill ni inte ha såna namn du nämnde? Varför skulle dom vara "dåliga"? Blir ju lättare att ge bra tips om man vet vad ni gillar.

Det är inga namn vi gillar eller som passar oss, vi gillar lite mer udda namn, men inte för udda heller. Förresten så älskar jag ditt namn Freja, så fint!

Anonym (Freja) skrev 2018-05-15 23:20:04 följande:

Varför vill ni inte ha såna namn du nämnde? Varför skulle dom vara "dåliga"? Blir ju lättare att ge bra tips om man vet vad ni gillar.

• Meriall
    Anonym (Namntillsessoena) skrev 2018-05-15 23:22:32 följande:

Det är inga namn vi gillar eller som passar oss, vi gillar lite mer udda namn, men inte för udda heller. Förresten så älskar jag ditt namn Freja, så fint!

Men... Freja tillhör ju nästan samma grupp namn som Saga, Elsa etc. Dvs top50-namn just nu i popularitet.

Kanske är det så, men jag älskar det namnet. Men nu håller vi oss till frågan.

Meriall skrev 2018-05-15 23:27:07 följande:

Men... Freja tillhör ju nästan samma grupp namn som Saga, Elsa etc. Dvs top50-namn just nu i popularitet.

• Meriall
    Anonym (Namntillsessoena) skrev 2018-05-15 23:29:00 följande:

Kanske är det så, men jag älskar det namnet. Men nu håller vi oss till frågan.

Det är svårt att ge tips när man inte får grepp om er smak. Kan du ge några fler förslag på namn du gillar förutom Freja?

Annars, baserat på bara det: Asynja, Eivor, Eris, Erisa, Urd.
  • Anonym (:))

Leona, Nicole, Melanie, Lova, Haylie, Adele, Alicia, Jolene, Amilia, Fiona, Elise, Celina, Melina, Holly, Lilly, Alexia, Noelle.

Oj vad många fina namn! Våran äldsta har ett av dessa namnen du skrev, och ska skriva upp några av dessa på min lista. Tack så mycket!

Anonym (:)) skrev 2018-05-15 23:36:14 följande:

Leona, Nicole, Melanie, Lova, Haylie, Adele, Alicia, Jolene, Amilia, Fiona, Elise, Celina, Melina, Holly, Lilly, Alexia, Noelle.

Nemi var så fint!!!

nadane skrev 2018-05-15 23:38:24 följande:

Nemi och Nira

• Alessia

Minna och Vanna

Denise och Danielle

Amélie  och  Adèle

Irmelin och Christel

Svar på tråden Namn till våra tvilling tjejer! HJÄLP