Inlägg från: Anonym (Man 37) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 37)

Gillar killar att slicka fitta?

Igår när vi låg i sängen viskade jag i tjejens öra att jag ville gå ner på henne och slicka. Hon behövde inte många sekunder på att få av sig trosorna.

Jag gick ner och slickade henne i typ 20 minuter. Hon var nära att komma några gånger så jag tog det lugnt så hon fick bra med slicktid. Jag hade fått stånd av att slicka henne. Efter hon fått orgasm så ville hon ge mig en orgasm och började runka men jag sa att jag ville vänta och att denna kväll var enbart för hennes njutning. Hon tog på sig trosorna, kysste mig och vände huvudet på kudden och somnade.

Världens härligaste grej, att ge henne en orgasm och hon bara ligger och tar emot. Ingen motprestation alls utan bara njutning och avslappning för henne. Jag kommer göra detta fler gånger på henne. Så härligt att bara ge njutning och hon njöt verkligen.

• Anonym (Man 37)
    klen skrev 2018-10-25 12:22:04 följande:

Slickar väldigt gärna. Tyvärr tror min nuvarande fortfarande att jag vill ha en avsugning som "belöning" men jag är fullt nöjd med att hon njuter.

Haha.. exakt som för mig. Jag tänker just nu på att jag vill slicka fitta utan något som helst utbyte tillbaka. Bara slicka henne så hon får njuta, det går jag igång på.
  • Anonym (Man 37)

Var i sommarstugan hos svärföräldrarna i helgen. I morse innan vi gick upp och skulle äta frukost viskade jag i min sambos öra att jag mycket hellre ville äta henne till frukost. Fick till svar att det fick bli kvällsmål istället så nu väntar jag bara att vi ska gå och lägga oss så jag får lägga mig mellan hennes ben och slicka.. har typ längtat hela dagen och jag hoppas hon låter sig slickas länge och väl utan att hon ska behöva känna att hon måste ge något i retur. Bör jag säga till henne att jag inte vill ha något i utbyte utan att jag bara vill slicka henne länge och väl ikväll? Vad säger panelen?

Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?